ПРОГРАМА
21 Април 2016
"RETAIL 3.0 - новите двигатели на пазара на бързооборотни стоки"
09:00 - 09:30 Регистрация и Кафе 09:30 - 09:40 Добре дошли! Надя Гогова, Управител, сп. ENTERPRISE
ПАНЕЛ 1 ПАЗАРА - данни, анализи и тенденции
09:40 - 10:00 "Пазарът на FMCG. Тенденции, развитие, прогнози."г-жа Весела Калчишкова, Директор Потребителски панел GfK България
10:00 - 10:20 "Развитие на бързооборотните хранителни категории 2015 спрямо 2014 и как започнахме 2016 година" , Христиана Недялкова, Nielsen България
10:20 -10:40 "Подготвени ли сте да продавате в чужбина?", Борис Смолянов, Мениджър в Адвокатско съдружие EY
ПАНЕЛ 2 БИЗНЕСА- дистрибутoри и вериги
10:40 - 11:20 Дискусионна част с теми:
Хранителните вериги у нас - малък пазар - голяма конкуренция и стари играчи, потенциал за развитие на пазара на бързооборотни стоки. Как ще се преразпределят дяловете на трите вериги, които разтърсиха пазара?
Разместванията в модерната търговия ще доведат ли до възраждане на традиционната?
Ще успеят ли доставчиците да реализират, ако не по-висок, то поне същия обем продажби както преди? Къде и как ще постигнат набелязаните ръстове?
Къде ще отидат потребителите и ще променят ли навиците си на пазаруване?
Българските стоки като потенциал за привличане на повече клиенти. Какво се търси -качество, цена, марка?
Новите правила за привличане на клиенти
Гост участници: г-жа Стела Първанова - Директор Направление Нехранителни стоки в Кауфланд България, г-н Калоян Николов, Директор Дирекция Информационни технологии Фантастико, г-н Стоян Тачев, Прокурист на "BILLA България", ръководител на отдел "Управление на проекти и процеси" и координатор корпоративна отговорност , участие на Явор Янкулов, PhD, Мениджър обучения, e-Training.bg , участие на Марсел Зареир, Зам.Управител Яско Комерс
11:20 - 11:40 Кафе пауза
ПАНЕЛ 3 ИНДУСТРИЯТА - производителите
11:40 - 12:30 Дискусионна част с теми:
Добри практики за налагане на успешен бранд в условията на засилена конкуренция, налагане на нов бранд на вече утвърдена компания успешният мърчандаизинг
Предимства и рискове при откриване на фирмен магазин
Сътрудничеството с веригите и възможност за стъпване на нови пазари
Потенциал на българския пазар - има ли конкуренция с международните марки
Изграждане на успешна експортна стратегия
Гост участници: участие Рени Ананиева, Специалист Маркетинг и реклама Лактима ЕАД и представители на Асоциация на Месопреботватели, Асоциация на Млекопреработвателите, Националния браншови съюз на хлебопекарите и сладкарите
ПАНЕЛ 4 Retail 3.0 - дигитализиране и тенденции на FMCG пазара
12:30 "Решение за мобилни разплащания и картови програми- myPOS", Десислава Странска и Христиан Дренски, iPay International.
12:50 - 13:30 Дискусионна част с теми:
Новите технологии и retail бизнесът - мобилни плащания, онлайн и офлайн системи за управление на обектите
Интернет и технологиите vs физическите обекти
Новите правила и дигиталния маркетинг
Гост участници: г-н Иван Александров, е-bag.bg; г-н Георги Малчев - Управляващ партньор Xplora; г-н Георги Маринов, Основател на E-pay, г-н Огнян Попов, Управител broshura.bg
13:30 - 14:00 Лек обяд и възможности за networking
ПАНЕЛ 5 Workshop с Уилсън Лърнинг България за RETAIL сегмента
14:00 - 15:00 I-част "Как да постигнем ROI от инвестицията в развитието на екипите си- Търговско-мениджърска ефективност"
15:00 - 15:20 Кафе пауза
15:20 - 16:20 II-част