Програма CRM Еволюция 2012
9.00 - 9.30 Регистрация с NESCAFÉ Classic
9.30 - 9.35 Откриване на конференцията
9.35 - 10.05 Представяне на CRM и BI пазара в България, г-жа Ева Любомирова, сп. ENTERPRISE
ПАНЕЛ 1 - Маркетинг и Продажби
10.05 - 10.35 Бъдещето на банковия CRM - връзката между маркетинга, продажбите и следпродажбеното обслужване, г-н Кирил Бъчваров, Директор "Обслужване и удовлетвореност на клиентите", УниКредит Булбанк
10.35 - 11.05 От традиционен маркетинг към Маркетинг обвързан с приходите, г-н Евгени Петров, Маркетинг консултант, Red Lemon Marketing
11.05 - 11.35 Кафе - пауза с NESCAFÉ Classic
ДИСКУСИОНЕН ПАНЕЛ
11.35 - 12.30 Време за казуси от участниците по темата за CRM в сферата на търговията и услугите, с участието на д-р Явор Янкулов, Евгени Иванов и Кирил Бъчваров
12.30 - 13.00 Колко още ИТ системи ни трябват за успешен бизнес? г-н Стоян Боев, Управител на ICB-Интерконсулт България
13.00 - 14.00 Обяд
ПАНЕЛ 2 - Основи на CRM
14.00 - 14.30 Как да изберем доставчик на CRM решение?, г-ца Боряна Младенова, PWC България
14.30 - 14.45 "EnterpriseOne ERP - мобилен CRM и колцентър за Windows таблет - ERP.BG", г-н Иван Аржентински, Управител на Aloe CO
14.45 - 15.15 Кафе - пауза с NESCAFÉ Classic