МySuccess in Pharmacy: Производителите – ноу хау и добри практики

DSC_9623

Вторият панел, посветен на бизнеса и производителите започна с презентацията “How to be successful in Pharma business?”, на г-н Жан Пиер Ксавие Пюеж, Изпълнителен Директор на ГлаксоСмитКлайн България. Той запозна присъстващите на събитието с мисията и стратегията на компанията, която се изповядва и в България. Сред целите на ГлаксоСмитКлайн България са постоянното изобретяване на иновативни продукти, предоставянето на повече продукти на все по-ниски цени, както и на опростен работен модел.

Г-н Пюеж похвали компанията с най-големите и успехи от последните години, позволили и да е лидер в няколко различни сегмента на фармацевтичната индустрия.  Той разказва за новите ваксини на компанията, както и трудностите и проблемите при налагането има на българския пазар. Като част от социалната отговорност на компанията бе отбелязано, че ваксините на GSK се доставят около 80% на пазари, където надценката е малко над 0%.

В GSK България съществуват редица инициативи за развитието на пазара, а едно от нещата, с които компанията се гордее най-много на локално ниво са социалните и програми, инвестициите, които се правят, както и работещите в компанията, които са почти на 100% българи.

Следващ вниманието на посетителите на семинара спечели  презентацията "Управление на риска при въвеждане на нови генерични лекарствени продукти на пазара", направена от  г-н Николай Хаджидончев,  Генерален Мениджър, Тева Фармасютикълс България. Той засегна редца важни проблеми, касаещи основните рискове при налагането на генерични продукти на пазара, регулаторни проблеми, конкуренцията и ценовото рефериране.

Приятна изненада по-късно в програмата бе презентацията на Красимира Чемишанска, засеганала темата за биотехнологиите. Младата дисциплина се развива много бързо, а приносът е коренната промяна на лечението на редица заболявания – диабет, сърдечно съдови заболявания, хепатит, рак на млечна жлеза и т.н.  Тя представи също така дейността на компанията, която представлява – Amgen, нейната история и планове за бъдещи разработки. Фирмата има все по-сериозно присъствие в България и продължава развитието на биотехнологиите и на наша почва. У нас се инвестира в богата програма от клинични проучвания.

В последната част от този панел бе презентацията на официалния спонсор на събитието:  TBI Rent.  Мария Ангелова разказа на присъстващите за добрите практики при лизинга на автомобили, от който фармацевтичните компании имат нужда. Компанията предлага още много услуги, които биха освободили всяка фирма от грижата за своя автопарк – продаване, купуване, поддръжка, отдаване на коли под наем и т.н. Пример за успешното използване на услугите на TBI Rent сподели търговския директор на Нобел Фарма г-н Танер Селимоглу.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.