Преглед на стоката, тест и избор между няколко артикула, указания към куриера, нощни доставки или връщане на пратката – това са само част от иновациите, които Еконт Експрес въвежда през последните две години в отговор на променящите се желания на потребителите и развитието на технологиите. Прокуристът на куриерската фирма Павел Пенчев представи новаторските услуги за клиентите в рамките на бизнес форума на сп. ENTERPRISE “My Success in Logistics”.
Според Пенчев, прегледът на стоката преди извършване на наложения платеж значително сваля недоверието, като възможността за тест и избор между няколко поръчани стоки допълнително отключва онлайн търговията. Новъведената опция за избор изравнява усещането при онлайн пазаруването с това при посещение на магазин, обясни още той. Освен това, куриерите изпълняват и клиентски указания, като по желание дори могат да поздравят получателя на пратите с любим клип или песен.
Проблемът с контрола над куриера след като е приел пратката е решен чрез снабдяване на всичките доставчици с таблети, благодарение на което се поддържа постоянна комуникация. Смарт устройството предлага и други възможности – куриерите са оборудвани и с мобилни принтери, чрез които издават фактури на хартиен носител за скептичните към електронните документи потребители. Отскоро куриерите предлагат и мобилни офиси за малките населени места.
„Технологичните иновации са нещо много добро и ние се радваме на възможността да ги прилагаме, подобрявайки услугите за клиентите си“, коментира Павел Пенчев, уточнявайки, че инвестицията в таблети за всички куриери се възвръща много бързо – в срок от 3 до 6 месеца, тъй като производителността на служителите се увеличава с 30-40%.