Twitter Spaces - нова възможност за маркетинг на брандовете, която не е за изпускане

Twitter Spaces - нова възможност за маркетинг на брандовете, която не е за изпускане

Twitter пусна функцията Twitter Spaces - алтернатива на Clubhouse, но с по-лесен достъп и по-малко претенции. Тя вече набира популярност сред потребителите на социалната мрежа.

Twitter инвестира сериозно в тази нова платформа. С набор от нови функции, по-добра монетизация и цялостно подобряване на потребителското изживяване, става ясно, че Twitter залага много на аудио на живо - и то с добра причина. С Clubhouse, Telegram Voice Chats 2.0 и Spotify Greenroom аудио войните на живо се разгорещяват, пише онлайн изданието business2community.com.

Каква е разликата между Twitter и другите клонинги на Clubhouse? Както казва финансовият директор на Twitter Нед Сегал, потребителите вече отиват в Twitter, за да видят какво се случва.

"Twitter е мястото, където отивате, за да разберете какво се случва в света и за какво говорят хората. Така че, когато дойдете в Twitter и погледнете хронологията си и видите пространство, това може би ще бъдат хора, които не познавате, но говорят по тема, която е изключително подходяща за вас", посочва той.

Търговците винаги трябва да се стремят да се потопят и да тестват нови технологии. Това е една нова среда за социално взаимодействие с огромни възможности за брандовете. Все още малко марки се възползват от това.

Twitter Spaces може да изглежда като нишова платформа, насочена към инфлуенсъри, но това има стойност и за марките. Като чудесен инструмент за комуникация е лесно за потребителите да влязат в аудио терен в движение и да слушат своите любими лидери на мисълта. Няма предварителна регистрация. Няма бариери за излизане.

За разлика от повечето платформи от този вид, Spaces вече е вградена в социална платформа. Накратко, това е идеалното място за лидерите на брандове да се обръщат към своите клиенти с новини в бранша.

Брандовете могат да създадат бързо пространство в Twitter, за да могат лидерите на компаниите да реагират и да предоставят коментари за нещата, които се случват на пазара. Например, технологична компания може да бъде домакин на терен за Twitter Spaces, за да обсъжда променящото се законодателство бързо, лесно и в движение. Така клиентите получават информация в реално време от експерти в бранша, докато се запознават с общност на съмишленици. Марката пък може да оцени настроенията а на потребителите и да получи ценна информация директно от аудиторията си.

Привличането на експерти за обсъждане на ключови тенденции, проблеми и въпроси е отличен начин за използване на Twitter Spaces. Това е силно недостатъчно използвана тактика, а тя може да предостави експертна стойност на вашата аудитория, като същевременно допринася за генерирането на потенциални клиенти и осведомеността за продукти/услуги.

Говорейки за продукти и услуги, Twitter Spaces е идеалната платформа за обявяване на нови начинания.

В бъдеще Twitter Spaces може да се прояви и в нещо по-голямо, например концерти, спортни събития и други, като се превърне в напълно интерактивна платформа, където изкуството, технологиите и бизнесът се пресичат със социални терени от всякакъв калибър.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.