Три начина, по които марките да се адаптират към навиците за пазаруване на поколението Z

Три начина, по които марките да се адаптират към навиците за пазаруване на поколението Z

Поколението Z предпочита да открива продукти, които да са съобразени с разходите им и има възможност за гъвкаво плащане.

Като се има предвид подходът на представителите на поколението към пазаруването, Insider Intelligence представя три стратегии за привличане на вниманието им преди празничния сезон.

Поколението Z се отклонява от традиционните търсачки

Поколението Z не търси в Google. Те търсят продукти там, където прекарват времето си, което е в социалните мрежи или в Amazon.

Почти 60% от представителите на поколението Z в САЩ започват своето онлайн търсене на продукти в Amazon, а 43% търсят в Walmart.com, според проучване на Jungle Scout от февруари 2023 г.

Според същото проучване 43% от поколението Z търсят продукти в TikTok в сравнение с 19% от цялото население.

В отговор на променящото се поведение при търсене Google наскоро пусна нов инструмент, който позволява на потребителите да създават генерирани от AI изображения, които след това помагат за популяризиране на подобни или свързани продукти.

Затова е важно търговците да разглеждат сайтовете за електронна търговия не само като място за реализации, но и като двигател за откриване на продукти.

Поколението Z е консервативно по отношение на разходите

Поколението Z казва, че иска да продължи да харчи, но всъщност данните показват, че те намаляват разходите си. Представителите на поколението не са имунизирани срещу това, което се случва в икономиката, и са чувствителни към цените.

Близо три четвърти (73%) от потребителите от поколението Z казват, че са променили навиците си за харчене поради инфлацията, според Bank of America. Те преминават към по-нискобюджетни марки и за тях това е по-важно, отколкото за представителите на други поколения.

Уверете се, че маркетинговите съобщения наблягат на стойността и достъпността и се насочете към отстъпки и оферти, за да сте привлекателни за по-младата аудитория.

Поколението Z е склонно да използва гъвкави опции за плащане

Много потребители от поколението Z избират опцията "купи сега, плати по-късно" [BNPL], защото или не искат да приемат традиционните кредитни карти, или все още нямат издадени такива. Повече от една трета (37%) от поколението Z в САЩ са използвали BNPL за поне една скорошна покупка, според данните на Morning Consult за септември 2023 г.

Близо 30% от младежите биха се отказали от покупка, ако BNPL не е възможна опция.

Тази година почти половината (48,1%) от цифровите купувачи от поколението ще използват "купи сега, плати по-късно" - това са над 29 млн. души само в САЩ. Затова е важно всички търговци да обмислят внимателно какви опции за плащане да предоставят на потенциалните си клиенти.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.