Шест преживявания, които ще направят магазина ви привлекателен за клиентите (I част)

Шест преживявания, които ще направят магазина ви привлекателен за клиентите (I част)

Преживяването е това, което кара потребителите да се връщат при определени търговци на дребно.

Преживяването, което давате на клиентите си, е определящо предимство при тази конкуренция в сектора, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Повечето от купувачите е вероятно да се върнат във вашия магазин, ако опитът им с него е положителен - и особено ако изживяването е единствено по рода си, извън кутията.

Както McKinsey обяснява, успешното клиентско преживяване не е стандартизирано, а персонализирано във възможно най-голяма степен.

Медията обобщава шест преживявания в магазина, които търговците могат да предложат на клиентите си, за да се отличат.

Самообслужване

Когато купувачите избират един търговец на дребно пред друг, те придават голяма тежест на удобството. Според доклада на McKinsey за потребителското поведение през 2021 г. 25,5% от купувачите виждат удобството като най-важния фактор избора им къде да пазаруват.

Осигуряването на удобно изживяване при пазаруване означава да предоставите опции и избор на клиентите си. Предложенията за самообслужване като цяло предоставят на клиентите друга опция във вашия магазин, като насърчава и удобството.

Когато имате опашки на касите, каса за самообслужване може да е решението на този проблем. Когато персоналът в магазина е претоварен, виртуалните асистенти за пазаруване все повече запълват вакуума.

Самообслужването е сравнително евтин начин за подобряване на удобството на вашите магазини.

Кликни и вземи

Купувачите могат да спестят време, като купуват артикули чрез уебсайтове и приложения на търговците на дребно, след което ги вземат от удобна за тях точка. Deloitte посочва кликни и вземи като една от най-устойчивите тенденции в търговията на дребно след пандемията. BBC рекламира кликни и вземи като едно възможно бъдеще на пазаруването.

Подобно на самообслужването, кликни и вземи е опция, която поставя удобството на потребителя в центъра. Намаляването на времето между покупката на купувача и наличността на продукта за вземане е следващата граница в преживяването.

За успешна реализация на тази концепция трябва да обедините инвентара на вашите магазини и дигитални платформи. Това ще ви предпази от неочакван недостиг и промени в поръчките.

Потапящи преживявания

Всяка характеристика на вашия магазин може да е "потапяща", ако привлича купувача по-близо до вашата марка, като грабва вниманието му дори за един миг. Нещо толкова просто като интерактивен цифров дисплей може да говори на купувача по начин, който да доведе до потапяне.

Когато мислим за потапяща търговия на дребно, мнозина мислят за ултракреативни, неповторими преживявания. Спа услугите на Nordstrom в магазина са само един пример за търговец на дребно, който наистина се стреми към потапяне.

За да бъде ясно, не всяко потапящо изживяване трябва да изисква прекомерно творчество. Трябва да мислите за специфични преживявания във вашите магазини, да предложите точка на взаимодействие, разговор, не задължително свързани с търговията, така че да потопите клиента си.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.