Седем стратегии за имейл маркетинг, които да приложите, за да увеличите продажбите

Седем стратегии за имейл маркетинг, които да приложите, за да увеличите продажбите

Няма съмнение, че имейл маркетингът е един от най-печелившите маршрути за търговците. За всеки долар, похарчен за имейл маркетинг, възвръщаемостта на инвестициите е между 32 и 45 долара. Това не е изненадващо, тъй като по-голямата част от потребителите проверяват имейла си по няколко пъти на ден, всеки ден.

От всички потребители тези, които действително купуват продукти, продавани по имейл, харчат 138% повече от тези, които не получават оферти по имейл, пише онлайн медията Entreoreneur.com.

Имайки това предвид, компаниите, които искат да се издигнат пред конкуренцията, трябва да приложат седем стратегии за успех.

Покажете, че ви е грижа

Вярвате или не, нещо толкова просто като адресирането на клиенти по име може да ги направи по-склонни да се ангажират с вашите имейли.

Когато Experian Marketing Services сравняват обикновените рекламни писма с обикновени бисквитки с персонализирани, те откриват, че персонализираните имейли имат 29% по-висок процент на отваряне и 41% по-висок процент на кликване на човек.

Според Harvard Business Review персонализацията може да осигури пет до осем пъти по-голяма възвръщаемост на инвестициите на маркетинговите разходи и да увеличи продажбите с над 10%.

Хората не искат да се чувстват като безименни лица в морето от клиенти; те искат да бъдат уважавани. Ако марката ви не направи повече, вашата конкуренция ще запълни празнината.

Данните са сила

Спомняте ли си през 2013 г., когато Едуард Сноудън разкри, че Агенцията за национална сигурност (NSA) на САЩ събира лични данни на милиони хора? Данните са сила и ключ към властта.

Въпреки че не е нужно да стигате до такива крайности, принципът остава същият. Колкото повече разберете за човека или бизнеса, толкова повече знания можете да използвате в своя полза, за да изградите връзка или да продавате.

Това може да звучи като много работа за студена кампания, но с автоматизацията и използването на интерфейси за програмиране на приложения (API) са необходими минимални усилия за постигане на много добри резултати резултати.

Напишете запомняща се тема

Всеки компетентен маркетолог познава маркетинговата мантра: "Осигурете стойност. Решавайте проблеми." Никой не харесва примамка за кликване. Ако приложите такава тактика, подгответе се отваряемостта на имейлите да намалее.

Теми като "10 начина да шокирате мазнините от тялото си за пет минути!" са основание да бъдете етикетирани като спам и въпреки че имейлът ви всъщност може да бъде полезен и да подчертава начините за премахване на мазнините за кратък период от време, темата поевтинява съдържанието в него. Ако заглавието на имейла ви се чете като заглавие от National Enquirer, People или BuzzFeed, хората няма да го отворят - и с право.

Оптимизирайте за мобилни устройства

Днес всеки има мобилен телефон; някои хора имат три. През 2014 г. данните от доклада за предпочитания на потребителските устройства в САЩ разкриха, че 65% от имейлите са били отваряни на телефони. Сега повече от всякога е важно да се уверите, че вашите имейли са подходящи за четене на такива устройства.

Сегментирайте своя имейл списък

Асоциацията за данни и маркетинг открива, че сегментираните имейл кампании осигуряват 76% увеличение на приходите за търговците. Като сегментирате вашите абонати, читатели или купувачи, можете да усъвършенствате техните демографски данни и да ги сортирате по критерии.

Например ако 10 от вашите абонати отворят имейли за оптимизиране на ключови думи за SEO, можете да им присвоите специална категория. Тази категория означава, че те ще получават само имейли, свързани със SEO, специално пригодени за тях, докато другите сегментирани абонати получават различен набор от имейли.

Сегментирането и насочването на подходящи имейли към определени групи от вашия списък с имейли е важно. Отминаха дните, когато можехме да хвърлим широка мрежа и да знаем, че поне 10 от 100 души биха захапали стръвта.

Тествайте всичко

Без да тествате съобщенията, темите или друг аспект на имейлите си, няма да знаете кое работи и кое не. Изучаването на тези показатели се нарича A/B тестване и е безценен инструмент, който всеки търговец трябва да познава и ползва. Също така ще можете да тествате кои редове за теми подобряват отваряемостта, както и други елементи от имейлите.

Анализирането на числата за честотата на входящата кутия, процента на отваряне, степента на отпадане, процента на отговори и процента на отписвания може да ви помогне да направите вашите имейл кампании по-ефективни.

Изпращайте имейли разумно

Да залеете клиентите си с имейли също не е добра идея, защото ще постигнете точно обратния ефект на този, който бихте искали. Приложете инструменти за проследяване на имейли, които можете да използвате, за да настроите имейли с напомняния по график, който осигурява стойност, без да дразните клиентите си.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.