LinkedIn засилва функционалностите, базирани на изкуствен интелект

LinkedIn засилва функционалностите, базирани на изкуствен интелект

LinkedIn добавя изкуствен интелект към инструментите си за търсене, като въвежда разговорни заявки.

Главният продуктов директор на LinkedIn Томър Коен пояснява: "Опишете от какво се нуждаете със свои думи и ние ще ви покажем хората, които могат да помогнат във вашата мрежа. Напишете го така, както бихте го казали. От "с кого да говоря?" до "ето кой може да помогне", ето как можете да отключите възможности в LinkedIn".

Тази функционалност би могла да се превърне в лесен начин за намиране на подходящи съвпадения в LinkedIn, като се използват заявки на обикновен език за намиране на хора и специфични съвпадения, без да се налага да се използват филтрите на платформата, пише socialmediatoday.com.

LinkedIn добави подобни заявки за разговорен език за търсещи работа още през май. Развиващите се инструменти за изкуствен интелект вече могат да предоставят повече информация, базирана на професионалната база данни на платформата.

Компанията майка Microsoft продължава да инвестира милиарди в проекти за изкуствен интелект, поради което вероятно ще внедри технологията в почти всеки аспект от функционалностите в LinkedIn.

AI обаче не се прилага при публикуването на коментари или за създаване на публикации, т.е. за това, което може да представи погрешно вашите действителни умения или капацитет.

Платформата вече дава възможност и на потребителите да обучават нейните AI базирани инструменти, при това със заплащане.

"LinkedIn предлага на членовете си възможност да печелят гъвкав, базиран на умения доход, като използват своя опит, за да помогнат на компаниите да разработват висококачествени, етикетирани от хора данни за обучение на изкуствен интелект. Тази инициатива отразява нашия ангажимент за създаване на икономически възможности за всеки член на световната работна сила", посочват от платформата.

Много проекти за изкуствен интелект използват евтина работна ръка за етикетиране на набори от данни, за да помогнат на инструментите да се научат да отговарят на запитвания. LinkedIn търси по-специфична, специализирана за определени индустрии информация чрез хора, които са работили в специфични роли и области.

За тази цел LinkedIn казва, че ще проведе интервюта с потенциални експерти, за да определи дали техните умения и опит са подходящи.

Процесът на анотиране на данни позволява на системите, базирани на изкуствен интелект, да разберат по-добре какво означава всеки елемент в конкретен контекст. В този процес LinkedIn се стреми да гарантира, че AI базираните инструменти могат да разберат как различните индустрии и професии се отнасят към различни продукти, инструменти и други елементи. Това ще позволи на платформата да подобри своите инструменти за съпоставяне на данни и да увеличи максимално собствените си препоръки и насоки.

LinkedIn вече позволява и на създателите на събития да ги управляват чрез платформата за уебинари ON24.

"Когато сте домакин на събитие в ON24, то може да се управлява от началото до края, след като се включите и настроите интеграцията. Независимо дали събитието се хоства в LinkedIn, или не, маркетолозите могат да стимулират разпространението му до повече хора", поясняват от платформата.

Интеграцията между двете платформи е проста и предоставя повече начини за разширяване на обхвата на събитията на фона на повишаването на излъчванията в професионалната мрежа.

Потребителите на Cvent също могат да синхронизират данните си за събития с LinkedIn, като се улеснява трансфера на данни от CRM.

Двете интеграции ще предоставят повече опции за генериране на директни потенциални клиенти от събития в LinkedIn.

Платформата е добавила и генериране на потенциални клиенти като цел при пускането на реклама за събитие.

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.