Колко важни са опаковките на купените онлайн стоки за поколението Z? (I част)

Колко важни са опаковките на купените онлайн стоки за поколението Z? (I част)

Според ново проучване на производителя на опаковки и консултантска компания Duo 56% от потребителите от така нареченото поколение Z (във възрастовата група 10-25 години) е по-малко вероятно да купят повторно от електронен търговец, ако опаковките му не са екологични и устойчиви.

Изследването, което обхваща 1036 потребители от поколението Z, установява, че 37% биха пренебрегнали устойчивостта на опаковката и ще пазаруват пак при онлайн търговец, ако продуктът им хареса.

Само 7% заявяват, че не са решили как устойчивостта на опаковките влияе върху покупката им.

Устойчивите опаковки изглеждат важни що се отнася до навиците за пазаруване на младите потребители. Данните показват, че 78% класират възможността за рециклиране на опаковки на местно ниво като важна "зелена характеристика".

Отделно пет от всеки 10 купувачи забелязват претенции за устойчивост на опаковката, а 37% търсят съзнателно такъв маркер.

Данните показват още, че 73% от младите потребители искат да могат да използват повторно опаковки. Възможността за повторно запечатване на опаковката и лесната промяна на пощенските адреси са важни фактори за опаковките за електронна търговия, както и здравината и издръжливостта на опаковката, така че да може да се използва многократно.

Duo установява, че 52% от младите потребители препродават дрехи, а 60% са склонни да купуват облекло от търговци на употребявани артикули. За 31% от потребителите, интервюирани от Duo, възможността да спестят пари е основната мотивация за закупуване на употребявани стоки.

"Рециклируемостта отдавна е определяща черта за потребителите, когато определят колко устойчива е опаковката според тях. Това продължава да е вярно за поколението Z, но също така виждаме промяна към находчивостта на опаковките, която се движи от бума на повторната търговия", коментира Зоуи Бримелоу, бранд директор в Duo.

Поколението Z мисли повече за жизнения цикъл на опаковките, което създава нова възможност за търговците на дребно да променят наративите за устойчивост.

Ник Бейтън, бивш главен изпълнителен директор на онлайн търговеца на дребно ASOS, който е сред авторите на доклада, посочва, че фирмите трябва да бъдат прозрачни относно пътя си към устойчивост и какви действия в подкрепа на кръговата икономика подкрепят, ако искат да спечелят младите потребители.

Пандемията от COVID-19 доведе до значително разширяване на електронната търговия, като както младите, така и възрастните потребители се обръщат към онлайн платформи за търговия на дребно. Тъй като марките се адаптират към и използват тенденциите в електронната търговия, е вероятно устойчивият дизайн на опаковките да стане все по-ключов фактор за ангажиране на потребителите.

Втора част на материала за влиянието на опаковките върху нагласите на потребителите можете да прочетете тук!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.