Как да организирате успешна имейл ретаргетинг кампания?

Как да организирате успешна имейл ретаргетинг кампания?

Имейл маркетингът е най-ефективен, когато клиентите получават съдържание, което резонира с тях. Имейлите трябва да са персонализирани и уместни.

Повечето хора позволяват на имейл маркетинга да повлияе на процеса по вземането на решения за покупка. Ретаргетингът е популярна и ефективна маркетингова стратегия, използвана от онлайн търговците, за да увеличат взаимодействията на клиентите и покупките.

Имейл ретаргетингът е успешен, защото е персонализиран, базиран на действие и примамва клиента, пише онлайн изданието business.com.

Имейл ретаргетинг или още ремаркетинг е лесен и ефективен начин онлайн търговците да използват данните, които са събрали преди това за клиентите, за да персонализират рекламите, които подканят клиентите да направят покупка. Получаването на тези данни за клиента се извършва с "бисквитки", които се активират в браузърите на потребителите, когато влязат в сайт. Това е същата технология, която поддържа продуктите в количката на клиента, когато той напусне и се върне на един и същи сайт.

Ретаргетинг използва поведенчески маркетинг, който позволява на предприятията да персонализират своите реклами на минали, настоящи и потенциални купувачи. Стратегиите се съсредоточават върху две основни аудитории: тези, които са закупили или споделят информация за контакт с сайта, и тези, които са посетили сайта без да предприемат действия.

Как да създадете имейл за ретаргетинг?

Успешните предприятия разработват стратегии за ремаркетинг, като използват няколко добри практики. Те не са сложни, но всяка от тях е от съществено значение за създаването на ефективна кампания.

Първата стъпка е събирането на данни за клиенти. Технологията за управление на връзките с клиентите (CRM) е необходим инструмент в случая. Проследяването на поведението на клиентите с вашия софтуер за имейл маркетинг ще позволи на вашия бизнес да вижда кой е активен, неактивен или отписан от вашия сайт. Социалният анализ ще разкрие кога клиентите си тръгват и къде отиват. Фирмите могат да научат кои са страниците им с най-висока стойност, популярни продукти, успешни маркетингови и реализационни курсове.

Втората стъпка е сегментирането на аудиторията. Персонализацията е ключът към успешния ремаркетинг. Показвайки предложение, предназначено за неабонати, на някого, който вече получава редовни имейли, губи времето на клиента и го разочарова. Ето защо, когато клиентите се регистрират, направят покупка или изтеглят съдържание, премахнете ги от сегмента на потенциалните купувачи. Сегментирането е чудесен начин да придобиете доверие и да вдъхновите ангажимент към вашия бизнес.

Много важно е кампанията да има цели. Бизнесът може да иска да конвертира случайни посетители в абонати, да дава стимули на новите клиенти да направят повторна покупка или на лийдове да се превърнат в лоялни абонати. Целите трябва да бъдат определени чрез тестване и идентифицирани чрез събиране на данни за клиентите и социални анализи.

Следва създаването на лични имейли. Най-добрите реклами, независимо дали са под формата на изскачащ прозорец, или имейл, са лични и ориентирани към действие. Хората са по-склонни да действат, когато указанията са ясни, кратки и прости. Съдържанието на имейла трябва да варира в съдържанието в зависимост от получателя. Имейлът може да предложи безплатен подарък, когато клиентът е на път да напусне сайт, да поиска информация в замяна на безплатна оферта, да напомни за изоставени артикули в кошница или да насочи клиент към страница, която може да го заинтересува.

Външният вид, честотата и продължителността на четене на съобщенията са изключително важни за това как клиентите ще възприемат вашия бизнес. Ако подходите професионално, ще спечелите доверието на клиентите, които нито искат да бъдат изключени от реклами, нито да бъдат претоварени с тях.

Съобщения за ретаргетинг

Ретаргетинг съобщенията за вашия бизнес са толкова важни, колкото и сегментирането на аудиторията и използването на социалния анализ в маркетинговата ви стратегия. Мъдро е да изпращате ретаргетинг съобщения бързо и с автоматизирани филтри, така че да се видят веднага, след като клиентът предизвиква системата със специфично поведение.

Това е и най-добрата практика да изпратите поредица от три имейла, за да задържите вниманието на клиента. Първият имейл от поредицата винаги трябва да бъде най-кратък, най-ясен и най-позитивен. Вторият и третият имейли трябва да бъдат специфични за съдържанието и да се обръщат към специфичните интереси на клиента.

Тази персонализация и формат могат лесно да бъдат автоматизирани със CRM технология. За да изпращате съобщения в оптималното време, фирмите се нуждаят от автоматизирани системи за съобщения.

Успешните цифрови маркетингови кампании също са внимателни за техния прозорец за преглед, който е 30-дневният период, след като клиентът изоставя количката си за пазаруване.

Какви са ползите от ретаргетинг имейлите

На първо място, тези съобщения намаляват броя на загубените клиенти. Ретаргетингът е мощен начин за намаляване на изоставянето на колички, постигане на по-добри скорости на кликване и увеличаване на продажбите.

Тази техника позволява на бизнеса с електронна търговия да прави оферти на клиенти, които вече са ангажирани с вашия бизнес, да се възползват, ако са проявили интерес към конкретни продукти.

Имейл ретаргетингът увеличава процентите на реализациите и да подобрява трафика към определени страници. Стратегията може дори да се използва за управление на офлайн действия и да пренасочи клиентите към магазин. Възвръщаемостта на инвестициите от добре изпълнените имейл кампании предоставят достатъчно стимул за бизнеса да ги използва.

Кога трябва да помислите за прилагане на кампания за ретаргетинг?

Маркетингът по имейл е един от най-ефективните начини за разширяване на бизнеса, а ретаргетингът е инструмент, който позволява стратегическа комуникация на изключително ефективна платформа.

От жизненоважно значение е предприятията за електронна търговия да правят социален анализ, за да идентифицират възможностите. Не започвайте изпълнение на такава стратегия, ако не сте готови да направите това. Проследяването на данните на клиентите ще разкрие къде даден бизнес трябва да приложи ретаргетинг.

Аудиторите могат също да бъдат сегментирани за персонализирани реклами. Има няколко начина, по които това помага на бизнеса ви: намаляват изоставените колички, подобряват се реализациите, подобрява се реалността.

Персонализирането на промоции означава да общувате с клиентите си последователно и с уважение. Имейлите ви ще поддържат вниманието им и ще ги насърчат да взаимодействат с компанията чрез неустоими оферти.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.