Студените имейли са важен елемент от маркетинговата стратегия за връзка с клиентите. Изпращането на студени имейли е първата стъпка, която бизнесът предприема, за да достигне до потенциални клиенти, които не знаят за бизнеса или все още не са се ангажирали с него.
Тези имейли са насочени към хора, които потенциално ще се възползват от решението, предоставяно от бизнеса, и ще станат клиенти. Студените имейли, когато са направени правилно, квалифицират връзката и превръщат непознатите в купувачи, пише freshworks.com.
Спам ли са студените имейли?
Сравнително доскоро фирмите можеха да си купят списък с имейли и да изпратят един имейл до всички в списъка без проблем.
Днес обаче доставчиците на имейл услуги са своеобразни пазачи. Те идентифицират имейли, които няма да предложат стойност на потребителя, и ги пращат директно в папките за спам.
Има какво да се направи, за да не попадат имейлите ви в спам папката на потенциалните ви клиенти. Като начало, те трябва да са искрени и информативни, да адресират конкретен проблем, през който преминава потребителят, и да предлагат решения.
Имейлите трябва да отварят възможности за потенциалния клиент да започне да взаимодейства с бизнеса чрез обаждания, уеб семинари и демонстрации на продукти.
Как се промени подходът към студените имейли?
Студените имейли трябва да предлагат съдържание с висока стойност на читателите. Те не са за насочване към огромен списък от контакти, които сте придобили от трета страна.
Най-добрите студени имейли са силно насочени, персонализирани, за да изглеждат като двустранна комуникация, и да се харесат на потенциалния клиент. Те са изработени с цел да се предложи по-голяма стойност на получателя.
Най-добре е студените имейли да се насочат към хора, които търсят решение, което вашият бизнес предлага. Те са перфектен начин да представите бизнеса си на хора, които използват продукт на конкурент и не са доволни от него, така че да ги убедите да обмислят решение, за което не са знаели, докато не са прочели имейла.
За разлика отпреди днес студените имейли днес предлагат на получателите начин да се откажат. Това гарантира на бизнеса, че няма да полага усилия и да впряга ресурсите си за тези контакти, които не желаят да взаимодействат с него.
Как се пишат студени имейли
Когато пишете студен имейл на потенциален клиент, не забравяйте, че сте непознати. Това е предизвикателство, но не е невъзможно да изградите връзка. С правилния подход и тон вашите имейли могат да бъдат силно ангажиращи и да превърнат потенциалните клиенти в плащащи клиенти.
Разберете нуждите на клиентите си. Отделете време, за да разберете вашите потенциални клиенти и техните нужди. Най-добрите студени имейли третират получателите като хора, а не просто контакти в списък. Чрез проучване в LinkedIn или други социални мрежи можете да разкриете активността, ангажираността на вашия потенциален клиент, информация за работа, интереси и това, което го интересува.
Поставете си постижими цели. Не бъдете амбициозни още с първия си имейл. Поставете си лесни за изпълнение цели, например да започнете взаимодействие, да активирате потенциалните си клиенти да посетят уеб семинар, да прочетат публикация в блог или да изтеглят безплатен ресурс.
Структурирайте имейла. Повечето потенциални клиенти вероятно проверяват имейлите си преди работа или на телефоните си преди сън. Заложете на стегнато съдържание и го структурирайте така, че хората да го преглеждат лесно. Избягвайте дългите абзаци и разбивайте съдържанието с помощта на точки. Маркирайте ключови думи, за да привлечете лесно вниманието. Уверете се, че вашият имейл е оптимизиран за гледане на мобилни устройства и таблети.
Подчертайте предимствата си. Студените имейли са кликаеми, когато предлагат стойност на потенциалния клиент. Подкрепете предимствата си със статистика и препоръки от други клиенти. Не забравяйте, че вие сте непознатият, който протяга ръка. Като популяризирате предимствата с доказателства, вие уверявате получателя, че заслужавате доверие.
Втора част на материала можете да видите тук!