Instagram се превърна в третото приложение на Meta с 3 милиарда потребители.
Това затвърждава водещата позиция на гиганта в сферата на социалните медии, тъй като Facebook и WhatsApp също са над тази ключова граница, според Social Media Today.
В чест на достигането на 3 милиарда потребители Instagram обяви и няколко актуализации. Платформата тества нова функция, която ще маркира темите, с които потребителите са се ангажирали в Reels. Те ще могат да бъдат редактирани, като потребителите ще посочват какво искат да виждат повече или да не виждат.
Това може да е удобна опция за персонализация на преживяването.
Reels също е във фокуса на друга промяна в потребителския интерфейс, свързана с иконите в долната лента. Instagram се надява да улесни превключването между началната емисия, Reels и директните съобщения от главния екран на приложението. Актуализират се иконите и се премества бутона за директни съобщения от горната част на екрана надолу, така че и трите основни функции на приложението да са достъпни от тази функционална лента.
Иконата за създаване ще бъде преместена в горния ляв ъгъл на екрана за всички формати, докато иконата за търсене ще се премести леко надясно.
Ако искате да се подготвите за задълбочено разбиране на позиционирането и изграждането на бранове в TikTok & Instagram, вижте повече за обучението TikTok & Instagram Marketing Masterclass ТУК