Девет начина да увеличите незабавно трафика си от социалните мрежи (II част)

Девет начина да увеличите незабавно трафика си от социалните мрежи (II част)

Маркетингът в социалните медии е от съществено значение за увеличаване на трафика към вашия уебсайт, целеви страници, публикации в блогове и други.

Социалните медии могат да ви помогнат да изградите разпознаваемост на марката, да насърчите общност около вашия бизнес и да увеличите крайния резултат, пише business2community.com. Те могат да са и ключов двигател на трафика към вашия уебсайт.

Това е второто най-често цитирано предимство, точно след разпознаваемостта на марката и генерирането на потенциални клиенти, лоялността и привличането на повече продажби.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Направете бутоните си за споделяне забележими

Да предположим, че някой попадне на вашия блог и харесва съдържанието. Същият човек може да поиска да сподели съдържанието, но да не може да намери начин да го направи. Накрая потребителят продължава напред.

Можете да предотвратите това да се случи, като вградите бутони за споделяне до вашето съдържание. След това, като доказателство, че хората намират вашето съдържание за споделяне, можете да покажете броя на споделянията.

Популяризирайте вашето съдържание

Много търговци пренебрегват социалните медии за популяризиране на блогове или друго подходящо съдържание. Трябва като минимум да популяризирате своите висококачествени публикации в блога, за да увеличите видимостта.

Можете да привлечете трафик към уебсайта си, като споделяте откъси или тийзъри чрез социалните медии с връзка - това може да насърчи зрителите да посетят сайта ви, за да прочетат повече.

Можете също така да популяризирате по-старо, но все още подходящо съдържание, което да заинтересува нови последователи.

Споделете едно и също съдържание няколко пъти, за да привлечете хора, които може да не са го забелязали или виждали преди.

Ангажирайте аудиторията си

Вашата целева аудитория трябва да бъде във фокуса на вашето съдържание в социалните медии.

Осигурете съдържание, което е полезно на вашата аудитория. След това я насърчавайте и ангажирайте, за да ѝ помогнете да постигне целите си.

За да увеличите ангажираността:

-Фокусирайте се върху отворените въпроси, когато създавате съдържание.

-Задавайте въпроси, които предизвикват отговор.

-Задавайте въпроси с да/не или използвайте формат с няколко варианта.

-Организирайте анкета.

-Организирайте интерактивни викторини с наградите за победителите.

Бъдете отзивчиви

Отговорете на всички коментари във вашите публикации в социалните медии - това ще накара аудиторията ви да се почувства ценена. Включете връзка към вашия уебсайт за повече информация.

Можете да разграничите марката си, като реагирате бързо. Вашите конкуренти може да имат по-дълбоки джобове, но ако сте отзивчиви, ангажирани и покажете, че наистина искате да изградите взаимоотношения, вашата марка ще се откроява.

Интегрирайте обслужването на клиенти във вашите социални медии, за да гарантирате, че ще реагирате бързо на запитвания или оплаквания. Опитът на клиентите е не само важен за вас, но също така предоставя доказателство на потенциалните клиенти за това как вашата компания ще се отнася с тях.

Бъдете видими

Потребителите на социални медии реагират по-добре на визуално съдържание, отколкото на текст. Това съдържание включва изображения, инфографики, видеоклипове и презентации, които могат да се използват за създаване на емоционална връзка с вашия целеви пазар и предизвикване на силни реакции.

Имате по-малко от 9 секунди, за да грабнете вниманието на хората. Нашите мозъци могат да разпознаят познат обект само за 100 милисекунди, което прави визуалното съдържание най-добрият начин за комуникация.

Това означава, че изображенията са по-важни от всякога, особено в социалните медии.

Можете да използвате изображения самостоятелно или във връзка с текст. Използвайте автентични снимки вместо сток снимки, за да се свържете с вашата целева аудитория и клиенти.

Създаването на инфографика ще ви помогне да онагледите съдържанието си. Инфографиките са удобни за превод на сложна или подробна информация. Направете данните лесни за разбиране от пръв поглед.

Използвайте и видео, както на живо, така и на запис. Ако не създавате постоянно видеоклипове за каналите си в социалните медии, ще изостанете. Трябва да създадете съдържание, подходящо за клиентското пътуване на вашата аудитория, и да го разширите, за да ви помогне да се свържете с аудиторията си - и да спечелите повече последователи и ангажираност с вашата марка.

Видеото на живо увеличава взаимодействието. Един пример е провеждането на сесия за въпроси и отговори всяка седмица, за да се ангажирате с вашата аудитория. Можете да го хоствате във формат на живо или да помолите аудиторията си да изпрати въпроси предварително, за да сте сигурни, че сте готови да им отговорите. Освен това можете да създавате видео уебинари и подобни презентации, за да насочите зрителите към вашия сайт.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.