Маркетингът в социалните медии е от съществено значение за увеличаване на трафика към вашия уебсайт, целеви страници, публикации в блогове и други.
Социалните медии могат да ви помогнат да изградите разпознаваемост на марката, да насърчите общност около вашия бизнес и да увеличите крайния резултат, пише business2community.com. Те могат да са и ключов двигател на трафика към вашия уебсайт.
Това е второто най-често цитирано предимство, точно след разпознаваемостта на марката и генерирането на потенциални клиенти, лоялността и привличането на повече продажби.
Оптимизирайте социалните си профили
Хората разглеждат вашия раздел с биография или профил, за да научат повече за вашата марка. Той трябва бързо да комуникира стойностното предложение на вашата марка и да установи вашия тон. Напишете биографията кратко и ясно, за да привлечете вниманието на идеалната си аудитория.
Не пишете цялата си бизнес история в биографията. Няколко реда са достатъчни. След това свържете биографията си с вашия сайт със CTA (призив за действие) за вашата начална или целева страница.
Използвайте социално доказателство
Можете да използвате социалното доверие, за да подсилите стойността на вашия сайт. Социалното доказателство е по същество като всяка препоръка или рецензия, защото интегрира човешкия глас в изживяването на вашата марка. Когато хората търсят информация или препоръки за продукт или услуга или обмислят да направят покупка, те ще търсят отзиви и препоръки.
Уверете се, че сте включили отзиви, обратна връзка, социални коментари, обратна връзка и т.н. във вашия уебсайт. Страницата ви "За нас" работи чудесно за това. Включете и медийно отразяване на трети страни за вашата марка.
Разгледайте фирмения профил на Grammarly в LinkedIn, за да видите как са използвали броя на клиентите (30 милиона души) като социално доказателство.
Бъдете кратки и тук. Накарайте хората да се заинтересуват и да щракнат върху бутона "Научете повече".
Използвайте и по-малко популярни платформи за социални медии
Две бързо развиващи се платформи за социални медии, които може да са чудесни възможности за ускоряване на вашия уеб трафик и присъствие в социалните медии, са Reddit и Pinterest. Те могат да ви помогнат в зависимост от вашата аудитория, теми и интереси.
Reddit, със своите 52 милиона активни потребители дневно, може да бъде отлична възможност за вас. Лесно е да намерите подредити (т.е. форуми) във вашата ниша. Участвайте в дискусиите. Можете да публикувате вашите въпроси, да коментирате и да споделяте. Хората ще търсят съветите ви, ако намират, че те са полезни.
Не използвайте Reddit за директно популяризиране и маркетинг. Осигурете стойност. Писмената самоцелна реклама ще доведе до отрицателни коментари във форума и потенциално до забрана на достъпа ви до платформата.
В момента Pinterest има средно 478 милиона посетители месечно, което е увеличение от 30% на годишна база. Това е мощен инструмент за откриване на потребители и е много ефективен за маркетинг на съдържание. Освен това 60% от потребителите на Pinterest са жени, което е важно, ако те са целевата ви аудитория.
Правилно време на публикациите
Невъзможно е да привлечете трафик към сайта си, ако публикувате социално съдържание, когато никой от аудиторията ви не се ангажира. Изберете най-доброто време, за да получите максимален брой прегледи.
Гледайте данните си, вместо да следвате сляпо добрите практики за времето за публикуване в социалните медии. Разберете кога вашата целева аудитория е най-отзивчива. Приложения като Sprout Social могат да ви помогнат да създавате и изпълнявате ефективни платени и органични кампании, задвижвани от данни за социална ангажираност.
Втора част на материала можете да прочетете тук!