Десет принципа за успешна кампания в Instagram (I част)

Десет принципа за успешна кампания в Instagram (I част)

Маркетингът в Instagram е надежден инструмент за DTC марки и B2B компании. Instagram е платформа, която дава на брандовете да се свързват на по-дълбоко ниво със своите фенове, както и да достигат до нови хора.

Instagram позволи на личности от цял ​​свят да изградят своя собствена аудитория. Сега наричаме тези личности инфлуенсъри. Чрез партньорства с инфлуенсъри брандовете от цял свят привличат милиони гледания и ангажираност всеки ден и безброй марки постигат успех за една нощ благодарение на тази стратегия, пише онлайн изданието business2community.com.

С този огромен потенциал не е изненада, че наличието на активен акаунт в Instagram вече е необходимост за марките.

Медията показва най-добрите практики, които бизнесите да следват, за да постигнат успех в маркетинговите си кампании в Instagram.

Защо Instagram маркетинг?

Първата причина, поради която трябва да продавате в Instagram, е неговата популярност. В момента платформата има 1 милиард активни потребители месечно, така че това е гаранция, че има аудитория за вашия продукт. Трябва само да знаете как да стигнете до тези хора.

Поради визуалната природа на Instagram хората сега гледат на социалната медия като на източник за препоръки за продукти и изследвания. Първите впечатления са всичко. Това обяснява усилията, които маркетингови екипи и инфлуенсъри полагат в създаването на привлекателни и естетични Instagram мрежи, емисии и истории.

Ето защо 60% от потребителите съобщават, че научават за нови продукти в Instagram. Вероятно всеки един от нас е откривал продукт в Instagram в някакъв момент. Затова е във ваш интерес е да имате страхотно съдържание, което отговаря на намеренията на потребителите.

Как да правим Instagram маркетинг правилно

И накрая, нека да разгледаме най-добрите съвети и тактики, които можете да използвате, за да продавате успешно в Instagram.

Само не забравяйте, че преди да започнете да правите нещо, трябва да помислите за целите си. Без ясни цели и стратегия вашите маркетингови усилия в Instagram могат да отидат на вятъра. Обмислете целите си и следвайте съветите, които ще ви доближат до постигането им.

Използвайте бизнес акаунт

Това може да е очевидно, но много брандове забравят да променят настройките си към бизнес акаунти. Ако искате да изведете своя Instagram маркетинг на следващото ниво, имате нужда от тази конфигурация.

Бизнес акаунтът ви дава достъп до аналитични инструменти, бутон с призив за действие в профила, инструментариум за създаване на реклами без рекламните инструменти на Facebook, пазаруване, входяща кутия за директни съобщения. По този начин можете да проследявате показателите, които са важни за вас, и съответно да оптимизирате стратегията си и като цяло да подобрите своя процент на реализация.

За да промените профила си на бизнес, отидете в настройките и щракнете върху "Превключване към бизнес профил".

Използвайте хаштагове

Хаштаговете са функция във всяка платформа за социални медии, която позволява на хората да намерят конкретен тип съдържание. Интуитивно може да си помислите, че повече хаштагове означават, че повече хора ще видят вашето съдържание, но това не е така.

Колко хаштага трябва да използвате в Instagram? Докато Instagram ви позволява да използвате до 30 хештага, препоръчително е да приложите от 3 до 6 максимум за публикация.

Като имате това предвид, направете комбинация от по-използвани и не толкова популярни хаштагове, за да получите възможно най-добрия обхват. Тествайте, докато намерите нещо, което работи за вас.

Потребителско генерирано съдържание (UGC)

UGC е най-добрият маркетингов инструмент, който ще имате на всяка платформа за социални медии. Това не е преувеличение. Потребителите искат автентичност в съдържанието, което консумират повече от всякога. Съдържанието, което се чувства най-автентично, е направено от нормални хора.

Генерираното от потребители съдържание е всяка част от съдържанието, създадено от лица, използващи или директно препоръчващи продукти. Това е факт: съдържанието, създадено от хора, винаги ще бъде по-популярно от брандираното съдържание. Статистиката сочи, че 76% от потребителите съобщават, че е по-вероятно да се доверят на съдържание, споделено от "нормални" хора, отколкото от марки.

Решението на това предизвикателство е просто, използвайте съдържанието, което вашите клиенти създават. По този начин вие валидирате продуктите си, свързвате се с потребителите и повишавате информираността, като сте достатъчно автентични. Ако няма достатъчно използваемо UGC за вашата марка, трябва да го насърчавате и стимулирате чрез стартиране на програма за посланик на марката, създаване на конкурс или предизвикателство, така че хората да генерират собствено съдържание, партньорство с инфлуенсъри.

Създайте стратегия за инфлуенс маркетинг в Instagram

Инфлуенсърите са хора, които вече са изградили аудитория. За брандовете те са връзката с целевата аудитория. DTC марките трябва да използват силата и влиянието на инфлуенсърите в Instagram, за да стимулират възможно най-голяма информираност.

Ако си партнирате с правилните инфлуенсъри, акаунтът ви може да нарасне значително и драстично да увеличи продажбите. Партньорството с инфлуенсъри и особено с микроинфлуенсъри е най-добрият начин за непрекъснато производство на висококачествено генерирано от потребителите съдържание.

Направете внимателно проучване кои инфлуенсъри имат добри нива на ангажираност или тяхната аудитория не се припокрива с вашата целева демография, за да избегнете отрицателна възвръщаемост на инвестициите.

Използвайте истории

Историите са функция, която започна в Snapchat, но след като Instagram я възприе, всички започнаха да я използват. Историята в Instagram е основно изображение, видео или връзка, които акаунтите могат да публикуват за 24 часа. Но вместо да се показва в емисията, тя се показва в секцията с истории на приложението.

Това е основно начин за споделяне на актуализации, ангажиране на съдържание, което не принадлежи на вашата емисия, и взаимодействие с вашите последователи.

Тази функция се оказа изключително ефективна за подобряване на ангажираността с вашата аудитория.

Правилният начин да използвате истории, за да развиете акаунта си като марка, е като сте последователни и използвате генерирано от потребителите съдържание, споделяте актуална информация за продуктите, обявявате за нови публикации, показвате изображения зад кулисите, взаимодействате с последователите си чрез анкети и въпроси.

Идеята е да имате допълнителен канал за съдържание, където можете да продължите да се ангажирате с вашите последователи.

Друга страхотна функция, свързана с историите в Instagram, са акцентите. Акцентите ви дават възможност да показвате избрани истории в страницата на вашия профил и те не се изтриват. По този начин можете да покажете най-добрите си истории на всички, които току-що откриват вашия профил. Наличието на генерирано от потребители съдържание като акцент е задължително. Идентифицирайте намеренията на хората, които гледат вашия профил, и направете акцент около това. Например ако хората искат да знаят къде се намират магазините ви, направете акцент с местоположенията си.

Втора част на публикацията вижте тук!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.