Човешкото съдържание - основен белег за отличаване от роботизирания мейнстрийм

Човешкото съдържание - основен белег за отличаване от роботизирания мейнстрийм

Всеки ден вашите потенциални клиенти са бомбардирани с хиляди послания на брандове. Повечето от тях са произведени от роботизирани инструменти и са мигновено забравими.

С навлизането на изкуствения интелект в маркетинга този шум става все по-силен. Как обаче да се откроите от него? Като звучите безпогрешно човешки, пише MarketingProfs.

Днешните потребители не искат просто отговори, те искат да чуят опита на истински хора, които разбират проблемите им и са преживели техните разочарования.

Човешкото съдържание изгражда доверие, разпалва емоции и създава истински връзки. То се усеща, запомня се и подтиква хората да действат.

Маркерите на човешкото съдържание

Какво отличава човешкия глас в морето от корпоративен жаргон и изкуствен интелект? Личността.

Истинското човешко съдържание не е прекалено изпипано или дезинфекцирано. То има ритъм и каданс, които са несъвършени и лесно се разбират. То се опира на уязвимост и не се страхува да признае, че "пропуснахме целта миналото тримесечие" или "все още се опитваме да разберем".

Друг показателен признак за човешко съдържание е езикът, който отразява начина, по който хората всъщност говорят. Превъртете LinkedIn достатъчно дълго и ще видите разликата. Една публикация се чете като правен меморандум, а следващата започва с "Под ягодите, това начинание се провали, но ето какво научихме".

Познайте с коя от публикациите хората взаимодействат най-много?

Емоцията и контрастът правят човешкото съдържание по-разпознаваемо. Човешките същества са многопластови. Ние сме обнадеждени и тревожни, уверени и предпазливи. Страхотното съдържание отразява това.

Една компания за финансови услуги може да каже: "Нашите клиенти мечтаят за ранно пенсиониране, но много от тях все още лежат будни през нощта и се чудят дали са спестили достатъчно." Този вид емоционален контраст се усеща истински... защото е такъв.

Когато пишете с такъв вид емоционална интелигентност, вашата аудитория не просто разбира какво казвате. Тя се чувства забелязана и разбрана. Този емоционален подход отразява реалния опит на вашия купувач, а това отражение създава доверие.

Да не забравяме хумора и историите

Хуморът е мощен инструмент за това съдържанието да бъде по-разпознаваемо и запомнящо се. Реплика като "новото ни приложение за продуктивност е толкова ефикасно, че ще ви даде достатъчно свободно време, за да разберете най-накрая какво представляват NFT-тата" добавя лекота и показва индивидуалност.

Използван разумно, хуморът може да преодолее пукнатината между марката и клиента, като направи взаимодействията по-лични и приятни.

Помислете за собственото си поведение при покупка. Вие гравитирате към хора и марки, които "ви разбират". Същото важи и за вашите потенциални клиенти. Съдържание, което резонира емоционално, води до реализации.

Свързването с вашата аудитория означава използване на език и примери, които те разпознават. Аналогии като "Нашата нова система за управление на проекти е като Netflix за задачи" използва културни точки на контакт, които се разпознават мигновено и създават определено разбиране. "Това е като Airbnb за въглеродни кредити" използва специфичен за индустрията жаргон и културни сигнали, които засилват релевантността.

Разказването на истории е сърцето на човешкото съдържание, защото историите са начинът, по който обработваме и запомняме информацията.

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.