Meta разширява партньорските реклами със създателите на съдържание

Meta разширява партньорските реклами със създателите на съдържание

Meta представи мащабен набор от подобрения на партньорските реклами във Facebook и Instagram. Компанията предоставя на брандовете нови инструменти, базирани на изкуствен интелект, за идентифициране, оценка и конвертиране на съдържание от създатели в платени реклами директно в Ads Manager, според Emarketer.

Партньорските реклами продължават да се представят по-добре от стандартните формати, като осигуряват средно с 19% по-ниски CPA и 13% по-високи проценти на кликване, според собствените данни на Meta.

Нов раздел "Всички" в Partnership Ads Hub вече извлича потребителско съдържание (UGC), партньорски публикации и споменавания на марки. Рекламодателите могат да имат достъп до показатели за ефективност на създателите на съдържание (включително гледания, харесвания, коментари, споделяния и запазвания), за да преценят кои активи заслужават мащабиране.

Meta също така въведе API за партньорски реклами във Facebook, което позволява на рекламодателите и агенциите програмно да конвертират брандирано съдържание и UGC в голям мащаб.

От компанията подчертават, че партньорските реклами работят най-добре, когато са изградени върху автентични взаимодействия, които вече съществуват - органични публикации от създатели на съдържание, брандирани сътрудничества и генерирано от общността UGC.

Така Meta изгражда по-пълна фуния от органично откриване до платено усилване в момент, когато влиянието на създателите на съдържание се засилва.

Общо 76% от поколението Z са отворени за послания на брандове, предавани чрез създатели на съдържание, а 71% от потребителите казват, че са направили покупка скоро след като са видели подходящо съдържание в приложенията на Meta, съобщава компанията, като цитира собствени данни.

Функции, базирани на изкуствен интелект, като например наслагвания с препоръки, вече подобряват резултатите. Meta отчита 7,5% по-високи реализации извън сайта и 9,6% по-високи проценти на кликване извън сайта, когато са включени елементи с препоръки.

В основата на тези промени е по-широка промяна в потребителското поведение: поколението Z следи повече създатели на съдържание, а самата икономика на създателите на съдържание се очаква да нарасне от 191 милиарда долара през 2025 г. до 528 милиарда долара до 2030 г., според The ​​Influencer Marketing Factory.

Данни на CreatorIQ показват, че брандовете все повече използват съдържание на създатели в уебсайтовете си, както и в платени реклами и органични социални мрежи.

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.