Meta представи мащабен набор от подобрения на партньорските реклами във Facebook и Instagram. Компанията предоставя на брандовете нови инструменти, базирани на изкуствен интелект, за идентифициране, оценка и конвертиране на съдържание от създатели в платени реклами директно в Ads Manager, според Emarketer.
Партньорските реклами продължават да се представят по-добре от стандартните формати, като осигуряват средно с 19% по-ниски CPA и 13% по-високи проценти на кликване, според собствените данни на Meta.
Нов раздел "Всички" в Partnership Ads Hub вече извлича потребителско съдържание (UGC), партньорски публикации и споменавания на марки. Рекламодателите могат да имат достъп до показатели за ефективност на създателите на съдържание (включително гледания, харесвания, коментари, споделяния и запазвания), за да преценят кои активи заслужават мащабиране.
Meta също така въведе API за партньорски реклами във Facebook, което позволява на рекламодателите и агенциите програмно да конвертират брандирано съдържание и UGC в голям мащаб.
От компанията подчертават, че партньорските реклами работят най-добре, когато са изградени върху автентични взаимодействия, които вече съществуват - органични публикации от създатели на съдържание, брандирани сътрудничества и генерирано от общността UGC.
Така Meta изгражда по-пълна фуния от органично откриване до платено усилване в момент, когато влиянието на създателите на съдържание се засилва.
Общо 76% от поколението Z са отворени за послания на брандове, предавани чрез създатели на съдържание, а 71% от потребителите казват, че са направили покупка скоро след като са видели подходящо съдържание в приложенията на Meta, съобщава компанията, като цитира собствени данни.
Функции, базирани на изкуствен интелект, като например наслагвания с препоръки, вече подобряват резултатите. Meta отчита 7,5% по-високи реализации извън сайта и 9,6% по-високи проценти на кликване извън сайта, когато са включени елементи с препоръки.
В основата на тези промени е по-широка промяна в потребителското поведение: поколението Z следи повече създатели на съдържание, а самата икономика на създателите на съдържание се очаква да нарасне от 191 милиарда долара през 2025 г. до 528 милиарда долара до 2030 г., според The Influencer Marketing Factory.
Данни на CreatorIQ показват, че брандовете все повече използват съдържание на създатели в уебсайтовете си, както и в платени реклами и органични социални мрежи.