Рекламата в LinkedIn е много ефективна. Много компании от различни индустрии и размери жънат успехи, като използват всички опции за динамична платена реклама.
Както се казва в рекламните маркетингови съобщения на LinkedIn, "правете бизнес там, където бизнесът се кове", пише онлайн изданието business2community.com.
Не всеки обаче е готов и трябва да рекламира в LinkedIn. Създаването на правилната основа и подход са от решаващо значение за намирането на устойчив успех в тази социална мрежа.
Медията обобщава пет неща, върху които да се съсредоточите, преди да започнете своята платена рекламна кампания.
Повишете своя органичен обхват
Има много начини да създадете органично нови връзки и да разпространявате посланията си в LinkedIn. Изработете завладяващи съобщения и започнете да създавате смислени връзки за постигане на вашите бизнес цели.
Оценете вашата мрежа и мрежата на вашия екип
Познавате ли всички във вашата мрежа и мрежата на екипа си? Вероятно не. Отделете време, за да оцените колко клиенти, потенциални клиенти и силни контакти вече имате. Изграждането на ангажирани последователи ще изплати дивиденти върху рекламата, която може да ви отведе до вашата целева аудитория.
Разширете вашата фирмена страница в LinkedIn чрез следване
Обхватът на съдържанието на вашата фирмена страница в LinkedIn винаги ще бъде ограничен органично. Това обаче не трябва да ви пречи да поканите целевата си аудитория да следва страницата и да се ангажира със съдържанието. Качеството пред количеството тук е жизненоважно.
Уверете се, че сте максимизирали LinkedIn Premium
Според Kinsta.com 39% от потребителите на LinkedIn използват LinkedIn Premium. Това означава, че над 300 милиона потребители имат достъп до Inmails и премиум функции. Много, които имат тези абонаменти, не използват всички анализи.
Няма много смисъл да плащате за спонсорирани имейли с Inmail кредити, намиращи се във вашия акаунт. Не забравяйте да изчерпите всичките си съобщения в пощата, преди да платите за реклама.
Експериментирайте с вашите съобщения
Най-високият процент на отговор ще бъде чрез пряк контакт с вашите потенциални клиенти. Ако съобщението не резонира с вашата целева аудитория, когато го изпратите директно, то няма да работи по-добре с думата "спонсорирано" върху него. Вижте какво работи и използвайте тези съобщения и подход, за да създадете вашето платено рекламно послание.