TikTok пусна бета пакет от функции за автори на песни, за да отдаде признание на създателите на хитова музика.
Авторите на песни вече могат да тагват профилите си, да подбират музика в специален раздел и да споделят историите зад работата си в екосистемата за откриване на музика на платформата, пише Emarketer.
Функциите за автори на песни са създадени благодарение на обратната връзка на 871 автори. Целта им е да подхранят по-дълбоки връзки с феновете и да помогнат за привличането на общности от автори на песни, музикални ентусиасти и професионалисти в музикалната индустрия.
Музиката беше първоначалният бизнес фокус на TikTok - първо чрез синхронизиране на устни в Musical.ly, след това чрез вирусни аудио тенденции, които захранваха световните хитове в класациите.
Като дава на авторите на песни по-голяма видимост, TikTok се връща към корените си и разширява полезността си като платформа за откриване, разказване на истории и взаимодействие.
Данни на MIDiA показват, че 80% от авторите на песни вече използват социалните медии, за да популяризират работата си. Същевременно 53% от авторите на песни на пълен работен ден, които публикуват музика, го правят в TikTok.
Компанията също така проучва приложения за свързана телевизия (CTV) и дългоформатни видеоклипове, както и смесена реалност (MR) като алтернативни пътища за достигане до потребители, които не са фокусирани върху мобилните устройства.
Като изгражда пространства за създатели, TikTok може да се разшири в различни общности и да увеличи ангажираността и времето, прекарано на платформата. За маркетолозите това предоставя шанс да попаднат в нишови музикални общности, да подкрепят изгряващи таланти и да разказват по-богати истории чрез гласовете зад музиката.
Ако искате да се подготвите за задълбочено разбиране на позиционирането и изграждането на бранове в TikTok & Instagram, вижте повече за обучението TikTok & Instagram Marketing Masterclass ТУК