Събитие за мотивация на търговци и екипи
Може ли всеки екип да работи като търговски?
Кое е това, което правят успешните търговски екипи?
Ако имате проектен екип, нов екип, искате да раздвижите една летаргична група хора, или да постигнете конкретни цели в кратки срокове – научете се как да мотивирате вашия екип с работещи „търговски” подходи.
Има 2 неща, които са различни при мотивацията на търговци:
Първо, търговците работят за пари. Забравете за приятелството в екипа и дружбата между народите. Ако искате нахъсани и мотивирани сътрудници, които настървено да преследват поставените цели – използвайте опита на търговската мотивация.
Второ, реални резултати в кратки срокове. Резултатът за тях е един – продажби. Срокът е един – веднага. Ако искате хората от вашия екип да работят като търговци, научете как.
Не е необходимо да продават, важното е да искате да постигат конкретни резултати в кратък срок. За това е необходима търговска мотивация.
Всеки един екип може да бъде мотивиран с търговски подход. Това зависи от мениджъра и използването на няколко конкретни практически решения. Те са събрани от:
- Обобщени резултати от множество проучвания на успешната практика на над 1000 световни компании.
- Изводи от успешната и не толкова успешна практика на над 60 компании работещи на българския пазар
Ползите за вас:
- Сътрудници, работещи с хъс и амбиция, преследващи конкретни цели и постигащи реални резултати.
- Екип от състезатели и конкуренти, а не чета от чавдарчета-другарчета.
- Конкретна практика, а не общи мнения и принципни постановки.
- Инструменти, които ще ви позволят да направите анализ на вашия екип.
- Допълнителна консултация по конкретни въпроси от вашата практика (4 часа).
Разберете как:
- Еднодневна сесия – на 21 март 2013 г.
- Индивидуална практическа консултация за всеки участник – 4 часа, по конкретни въпроси от вашата практика.
Основни теми:
- Практическа мотивация за постигане на цели.
- Особености при мотивацията на (търговски) екипи.
- Резултатни бонусни програми.
Някои въпроси, на които ще намерим отговор:
- Да се дава или не допълнително възнаграждение?
- Кой да бъде възнаграден?
- Какво трябва да се възнаграждава?
- Каква награда трябва да се даде?
- Какъв да е размерът на възнаграждението?
- Кога да се дава възнаграждението?
И още:
- Кое е по-добре - пари или други материални стимули?
- Каква да е продължителността на една бонусна програма?
- Кои са условията, които определят успеха на една нова програма?
- Какви грешки най-често допускат българските мениджъри и как да ги избегнат?