Мотивация на търговци и екипи

music-for-buisness-staff-motivation

Събитие за мотивация на търговци и екипи

Може ли всеки екип да работи като търговски?

Кое е това, което правят успешните търговски екипи?

Ако имате проектен екип, нов екип, искате да раздвижите една летаргична група хора, или да постигнете конкретни цели в кратки срокове – научете се как да мотивирате вашия екип с работещи „търговски” подходи.

Има 2 неща, които са различни при мотивацията на търговци:

Първо, търговците работят за пари. Забравете за приятелството в екипа и дружбата между народите. Ако искате нахъсани и мотивирани сътрудници, които настървено да преследват поставените цели – използвайте опита на търговската мотивация.

Второ, реални резултати в кратки срокове. Резултатът за тях е един – продажби. Срокът е един – веднага. Ако искате хората от вашия екип да работят като търговци, научете как.

Не е необходимо да продават, важното е да искате да постигат конкретни резултати в кратък срок. За това е необходима търговска мотивация.

Всеки един екип може да бъде мотивиран с търговски подход. Това зависи от мениджъра и използването на няколко конкретни практически решения. Те са събрани от:

  • Обобщени резултати от множество проучвания на успешната практика на над 1000 световни компании.
  • Изводи от успешната и не толкова успешна практика на над 60 компании работещи на българския пазар

Ползите за вас:

  • Сътрудници, работещи с хъс и амбиция, преследващи конкретни цели и постигащи реални резултати.
  • Екип от състезатели и конкуренти, а не чета от чавдарчета-другарчета.
  • Конкретна практика, а не общи мнения и принципни постановки.
  • Инструменти, които ще ви позволят да направите анализ на вашия екип.
  • Допълнителна консултация по конкретни въпроси от вашата практика (4 часа).

Разберете как:

  1. Еднодневна сесия – на 21 март 2013 г.
  2. Индивидуална практическа консултация за всеки участник – 4 часа, по конкретни въпроси от вашата практика.

Основни теми:

  • Практическа мотивация за постигане на цели.
  • Особености при мотивацията на (търговски) екипи.
  • Резултатни бонусни програми.

Някои въпроси, на които ще намерим отговор:

  • Да се дава или не допълнително възнаграждение?
  • Кой да бъде възнаграден?
  • Какво трябва да се възнаграждава?
  • Каква награда трябва да се даде?
  • Какъв да е размерът на възнаграждението?
  • Кога да се дава възнаграждението?

И още:

  • Кое е по-добре - пари или други материални стимули?
  • Каква да е продължителността на една бонусна програма?
  • Кои са условията, които определят успеха на една нова програма?
  • Какви грешки най-често допускат българските мениджъри и как да ги избегнат?

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.