Събитие за мотивация на търговци и екипи
Може ли всеки екип да работи като търговски?
Кое е това, което правят успешните търговски екипи?
Ако имате проектен екип, нов екип, искате да раздвижите една летаргична група хора, или да постигнете конкретни цели в кратки срокове – научете се как да мотивирате вашия екип с работещи „търговски” подходи.
Има 2 неща, които са различни при мотивацията на търговци:
Първо, търговците работят за пари. Забравете за приятелството в екипа и дружбата между народите. Ако искате нахъсани и мотивирани сътрудници, които настървено да преследват поставените цели – използвайте опита на търговската мотивация.
Второ, реални резултати в кратки срокове. Резултатът за тях е един – продажби. Срокът е един – веднага. Ако искате хората от вашия екип да работят като търговци, научете как.
Не е необходимо да продават, важното е да искате да постигат конкретни резултати в кратък срок. За това е необходима търговска мотивация.
Всеки един екип може да бъде мотивиран с търговски подход. Това зависи от мениджъра и използването на няколко конкретни практически решения. Те са събрани от:
- Обобщени резултати от множество проучвания на успешната практика на над 1000 световни компании.
 - Изводи от успешната и не толкова успешна практика на над 60 компании работещи на българския пазар
 
Ползите за вас:
- Сътрудници, работещи с хъс и амбиция, преследващи конкретни цели и постигащи реални резултати.
 - Екип от състезатели и конкуренти, а не чета от чавдарчета-другарчета.
 - Конкретна практика, а не общи мнения и принципни постановки.
 - Инструменти, които ще ви позволят да направите анализ на вашия екип.
 - Допълнителна консултация по конкретни въпроси от вашата практика (4 часа).
 
Разберете как:
- Еднодневна сесия – на 21 март 2013 г.
 - Индивидуална практическа консултация за всеки участник – 4 часа, по конкретни въпроси от вашата практика.
 
Основни теми:
- Практическа мотивация за постигане на цели.
 - Особености при мотивацията на (търговски) екипи.
 - Резултатни бонусни програми.
 
Някои въпроси, на които ще намерим отговор:
- Да се дава или не допълнително възнаграждение?
 - Кой да бъде възнаграден?
 - Какво трябва да се възнаграждава?
 - Каква награда трябва да се даде?
 - Какъв да е размерът на възнаграждението?
 - Кога да се дава възнаграждението?
 
И още:
- Кое е по-добре - пари или други материални стимули?
 - Каква да е продължителността на една бонусна програма?
 - Кои са условията, които определят успеха на една нова програма?
 - Какви грешки най-често допускат българските мениджъри и как да ги избегнат?