Google обяви серия от нови рекламни инструменти на своето събитие "Think Week" в Ню Йорк.
Компанията тества нови реклами в своите AI обзори, които ще дадат на брандовете директен начин да се свържат с AI генерираните отговори.
Google започна да тества Search и Shopping реклами в AI обзорите още през май, но сега разширява тези обяви чрез нов, специализиран елемент в AI генерираните резултати.
"Например, когато някой пита 'защо е ниско водното налягане след поставяне на нова мивка', AI обзорите могат да предоставят полезни съвети за ремонт и отстраняване на проблема, както и да предложат реклама за водопроводчик", поясняват от компанията.
В разширената листа от AI генерирани отговори и връзки ще има и нова секция "Спонсорирано" в някои резултати. С нарастващото използване на AI отговори, което води до по-малко препращащи кликове, това може да бъде ценна опция за запазване на позициите на брандовете.
Опцията ще бъде част от Google AI Max за Search кампаниите (които сега са достъпни за всички рекламодатели по света).
Google също пуска някои нови AI задвижвани инструменти за генериране на съдържание в елемента си "Asset Studio" в Google Ads приложението, които ще улеснят създаването на продуктови изображения и видеа в реално време.
Ако например качите снимка на продукт, като яке, с текстова команда - 'млад мъж, който се разхожда в парка', Google AI ще генерира ново изображение, в случая мъж, който се разхожда в парка и носи това яке. Всички ключови детайли на продукта се запазват.
Нови функции и възможности
Google също добавя batch генериране за AI съдържание, както и инструменти text-to-video за предоставяне на повече възможности за създаване на активи.
Компанията работи и върху текстови насоки - нова функция, която помага за създаване на безопасни за бранда криейтиви. Google AI ще може да създава високоефективни текстови активи, които отговарят на изискванията на бизнеса и марката. Функционалността ще е налична както в AI Max, така и в Performance Max кампаниите, а от есента ще е достъпна за повече рекламодатели.