Креативност, технологии, иновации: Как да върнете бизнеса към растеж през 2021 г.?

Креативност, технологии, иновации: Как да върнете бизнеса към растеж през 2021 г.?

Креативността, технологиите и иновациите са още едно предимство за онези, които искат да се върнат към растеж през 2021 г. 2020 г. беше предизвикателна за бизнеса, но предостави възможност за ново начало и ново изграждане на брандовете.

Brave New Normal, доклад на комуникационната агенция dentsu, представя най-актуалните тенденции за всеки бизнес, който иска да расте като доставя преживявания, свързва и се свързва със своите клиенти, вдъхновява ги и им дава глас.

Технологията отключва силата на свързаното творчество и това е най-голямата възможност, която нашата индустрия има, коментира Джен Лин, главен изпълнителен директор, dentsu Creative.

Агенцията обобщава пет тенденции, които ще просъществуват дълго и ще оформят бъдещето на креативните индустрии и технологиите.

Икономика на виртуалния опит

През 2021 г. и нататък ще видим драстично увеличение на виртуалните продукти и опита ни с тях. Тласък за това дадоха пандемията и активирането на 5G. Хората ще преосмислят физическите събития, като концерти и конференции, както и продуктите, защото те вече няма да са ограничени до физическите пространства.

Еволюцията на виртуалните преживявания е изключително бърза, като считани до скоро за екзотични идеи и технологии вече са масови, например телемедицината или виртуалните турове из галерии и други забележителности. Вижда се бърз напредък в дизайна, който е вдъхновен от света на игрите, което подобрява преживяването.

От производствена перспектива, бизнеси като Ford и BMW използваха виртуалната и разширената реалност, за да трансформират производствени процеси - от обучения за проверка на качеството до виртуално сътрудничество по време на коронакризата.

Същевременно потребителите могат да си взаимодействат в тези събития, тъй като се насърчава игровата среда. Те могат да изследват места и колекции или пък да тестват виртуално модни колекции.

За брандовете това ще означава, че ще трябва да прилагат повече технологии, като виртуална и добавена реалност, гейминг технологии, за да подобрят онлайн преживяването на клиентите си, както и да заложат на изкуствен интелект, за да въведат персонализация на следващо ниво.

Курс към автентичност

Успоредно с това ще видим силно желание за простота и автентичност. Работниците на фронтовата линия, фермерите и активистите са нашите нови герои. Появява се нов търговски модел - ясни, преки взаимоотношения между бизнеса и общностите, които обслужва, за нефилтрирано съдържание и свежи гласове, за по-прост начин на живот.

Виждаме това в новооткритата способност на независимите създатели на съдържание да монетизират това, което правят, в новите вериги за доставки на производителите, които се преместват по-близо до общностите, които обслужват, и в по-отворен и приобщаващ подход към лукса и знаменитостите.

Възходът на икономиката на създателите се захранва от нови инструменти и модели за осигуряване на приходи. Платформи като TikTok, SubStack, Medium, Anchor овластяват милиони създатели по целия свят със способност да разпространяват съдържание - подкасти, музика, видео. Независимите създатели са най-бързо растящия бизнес в целия свят.

Възходът им обаче върви ръка за ръка със силата на общността от фенове и необходимостта създателите да работят с тях. През 2020 г. видяхме как бизнесът започна за създава продукти съвместно с публиката и да следва по-тясно нейните изисквания и очаквания.

Предизвикателствата пред веригата на доставки по време на пандемията накара потребителите да развиват нови, преки отношения с търговци на едро, независими производители и местния бизнес. Насред глобална здравна криза лъскавите списания откриха силата на истинските герои срещу красиво ретушираните снимки на известни личности.

За брандовете това означава, че прозрачността ще е по-важна от това да изглеждат перфектни за публиката си, както и че техните служители ще са новите им суперзвезди.

Втора част на материала можете да прочетете тук!

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.