„Спиди” АД предлага нова пощенска услуга

speedy

Дружеството „Спиди” АД ще пусне автоматични пощенски станции, които ще се намират в големите търговски обекти и ще предоставят възможност за избор на време за получаване на пратката. Това съобщават от куриерската компания.

Куриерската компания „Спиди” АД въвежда нова услуга, предназначена за пратки от офис до офис - „Спиди поща“.

От компанията разкриват, че теглото на пратки до 20 килограма вече няма да има значение за ценообразуването, като важен ще е размерът (XS за най-малките, S и M за средните, L за най-големите). Това значително ще намали разходите по новата услуга. Със „Спиди поща” клиентите на компанията ще могат да се възползват и от разширената до над 300 места за обслужване офисна мрежа на „Спиди” АД, като те ще могат да изпращат и получават пратките си в избрано от тях време.

„С новото предложение за услуга в рамките на 24 часа и възможност за клиентите сами да управляват времето на изпращане и получаване, отговаряме на динамиката на пазара и основните нужди на клиентите за бърза, удобна и изгодна услуга”, каза Валери Мектупчиян, изпълнителен директор на „Спиди” АД при представянето на услугата.

Сред предимствата са и удобното разположение в големи търговски вериги, измежду които молове и вериги за бързооборотни стоки, както и удълженото работно време (до 22 ч.), възможността за избор на време за получаване на пратката, както и бързината на обслужване, поясняват от „Спиди” АД.

Заплащането на услугите може да става с наложен платеж, чрез дебитна или кредитна карта.

Наред с това компанията увеличава броя на офисите в страната до над 300, а скоро автоматизираните офиси ще са над 20 на територията на цялата страна, като техният брой ще се повишава през идните месеци, заявиха от компанията.

Аку Хапо, директор международни продажби и бизнес развитие в Cleveron – фирмата доставчик на АПС каза от своя страна, че автоматичните пощенски станции са разпространени в цяла Европа и се радват на изключително внимание от страна на клиентите. Пощенската услуга, за която служат, е по-бърза, по-удобна и по-евтина. Той вярва, че България ще се нареди до страните, в които АПС развиват пазара и най-важното – разпознавани са от клиентите като първи избор за изпращане и получаване на пратки.

През последната година Geopost е доставила над 1 милиард пощенски пратки на територията на Европа и е регистрирала оборот от 6 милиарда евро. „Спиди” АД е най-добрият партньор в Европа на GeoPost SA, заяви от своя страна президентът на компанията Пол-Мари Шаван.

Автор: Анна Брандийска

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.