Хигиената на магазина и качеството на продуктите са най-важните фактори за българите при пазаруване

hypermarket

Хигиената в търговските обекти, качеството и свежестта на продуктите, както и цената, са най-важните фактори за българските потребители при пазаруване.

Това показват резултатите от проучване на веригата Billa България, което обхваща шест страни от Централна и Източна Европа.

Общо 79% от българските потребители определят като най-важни при закупуването на храна хигиената в търговския обект. За 74% от тях приоритет е гарантираното качество, а за 70% - свежестта на продуктите. За 62% цената е приоритетна.

Местните продукти са основен приоритет за все повече хора в резултат от кризата с COVID-19, макар резултатите от проучването да посочват регионалния произход на продуктите като водещ за едва 24% от потребителите. За 43% от тях сезонните продукти са най-честият избор, а за 47%  най-важно е голямото разнообразие.

Задачата, пред която резултатите от проучването изправят търговските вериги, е увеличаване на броя на работещите каси в магазините и намаляване на времето, прекарано в чакане на опашка за плащане.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.