Жените - основният двигател на популярността на онлайн търговията

online-shopping-4

Електронната търговия е във фокуса на всички и набира още по-голяма скорост заради коронакризата. Това се потвърждава от проучване на Sapio Research за глобалната фирма за защита от измами ClearSale във Великобритания, Австралия и Мексико.

Почти 22% от интервюираните купувачи съобщават, че купуват нещо веднъж или два пъти седмично, докато 23% правят това поне веднъж на две седмици. Поне 53% от тях са увеличили активността си през последните шест месеца, пише онлайн изданието Entrepreneur.com.

Според доклада мексиканците харчат средно 2 472,45 песо на месец. Общо 36% харчат по-малко от 1 215 долара песо, 44% - между 1 215 и 2 836, и 18% харчат между 2 837 и 9 697 песо ... 2% потвърждават, че надвишават тази месечна сума.

Това се различава от австралийските, канадските и британските респонденти, които най-вече съобщават за по-ниски нива на разходи. Това се обяснява, че повечето от онлайн купувачите в Мексико  принадлежат към социално-икономически групи над средното ниво, тъй като структурата им на разходи е по-близка до тази на американските потребители.

Категорията „електронни продукти“ е най-популярна за онлайн пазаруване, като преобладаващо в тази категория пазаруват мъже. Следващите четири класа продукти обаче – стоки за бита, мода, продукти за красота и книги, привличат по-голяма женска аудитория.

Модата и козметиката са най-динамичните сектори. Големи брандове, като H&M, Bershka, Mango, Nike, Sephora, MAC, Benefit, Urban Decay и Bobbi Brown, управляват свои собствени електронни магазини, които доставят на местно ниво, докато десетки други са достъпни чрез местни магазини, които предлагат различни брандове, и други универсални магазини.

Жените са по-склонни да купуват чрез своя таблет (60% срещу 39% от мъжете) или мобилен телефон (52% срещу 48%). Това използване на мобилни устройства създава и различни сценарии за мерки за сигурност по отношение на защитата срещу хакери, вируси или дори прости начини за кражба на лична информация.

Като цяло 77% от жените смятат, че онлайн измамите са често срещани в сравнение със 75% от мъжете и те са по-наясно с измамите с кредитни карти (76% срещу 73%) и измами с фишинг (69% срещу 67%). Освен това по-голям дял от жените смятат, че предотвратяването на онлайн измами е отговорност на уебсайта (35% срещу 28%).

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.