Новото десетилетие ни насърчава да внедряваме иновации и да прокарваме границите все по-далеч. Затова и бизнесът трябва да обмисли тенденциите и да ги възприеме в рекламната си стратегия.
В свят, в който потребителите обръщат по-малко внимание на рекламата от всякога става все по-важно да създавате онлайн реклама, която да ангажира. Според данни на RevJet 73% от потребителите не харесват компаниите, които пускат повтарящи се съобщения, а 42% смятат, че рекламите, които виждат на цифрови носители, не отговарят на техните нужди, пише онлайн изданието blog.bannerflow.com.
Изданието разглежда в детайли тенденциите в онлайн рекламата и доброто и приемане и предлага шест основни тренда.
Първа част на материала можете да видите тук
Златният стандарт на IAB
Неотдавнашният ангажимент на McDonald’s и Tesco към инициативата IAB Gold Standard е тенденция, на която очакваме да станем свидетели още през тази година. Всъщност все повече и повече компании може да се присъединят към инициативата в опит да подобрят целия рекламен сектор онлайн.
IAB Gold Standard е създаден в опит да „почисти“ сектора на дигиталната реклама и да създаде по-добри стандарти в отраслите. Компаниите за рекламни технологии, собствениците на медии и агенциите се насърчават да се регистрират в инициативата и да премахнат неприятните рекламни формати – например изскачащи прозорци и видеоклипове с автоматично възпроизвеждане. Целта е да се подобри потребителското изживяване и да се насърчат потребителите да се връщат.
Как Златният стандарт ще помогне на рекламодателите? Tesco отбелязва, че само използването на проверени рекламни платформи ще спести пари на компанията за маркетинг. Това означава, че ще може да се вложи по-голям бюджет в създаването на онлайн реклама, която се харесва.
Със съществуващия Златен стандарт маркетинговите бюджети вече не потвърждават дали сайтът е подходящ. Вместо това брандовете получават незабавен достъп и лесно следят кампанията.
Креативност в дисплейната реклама
Все повече брандове ще създават управлявана от данни дисплейна реклама, която е и силно креативна. През последните години имаше силно влияние на данните и голям фокус върху възвръщаемостта на инвестициите за сметка на креативността. Съществува и дългогодишно убеждение, че една творческа кампания сама по себе си има много малко средства за точно измерване.
Сега обаче, ако искате да се харесате на потребителите, трябва да промените перспективата и да създадете нещо, което да привлече вниманието им. ледователно комбинирането на проекти, задвижвани от данни, с творческа активност е пътят напред. За целта използвайте „топлинни карти“ - обратна връзка, която позволява да адаптирате бъдещите дизайни на реклами, за да се харесате на потребителите, А/В тестване, динамична креативна оптимизация, с която да създавате вариации на рекламите с цел персонализирано рекламно изживяване.
Вътрешна динамична креативна оптимизация с креативна платформа за управление
Динамичните, креативни реклами, които са персонализирани за потребителите, трябва да влязат в мениджмънт платформите. Така се следят всякакви промени в движение, като се създават интерактивни и иновативни цифрови реклами, които ангажират клиентите и привличат кликвания.
Бъдещето със сигурност е вълнуващо в света на онлайн рекламата. Когато очертавате стратегията си, опитайте се да приложите новите тенденции. Така ще си гарантирате, че ще присъствате в полезрението на потенциалните ви клиенти.