Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | December 14, 2019

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Три съвета за увеличаване на мобилните конверсии

Три съвета за увеличаване на мобилните конверсии

Оптимизиран ли е уебсайтът ви за мобилни устройства? Ако отговорът е „не“, значи е време да се събудите. Мобилната версия на сайта ви има много по-голямо значение, отколкото някои онлайн бизнеси смятат, така че ако не сте предприели стъпките, за да направите уебсайта и съдържанието му по-удобно за мобилни устройства, пропускате продажби и нови клиенти.

Изследване на Quartz установява, че потребителите прекарват близо 80 процента от времето си в сърфиране в интернет чрез мобилни устройства, пише онлайн изданието business2community.com. Представете си, че някой от целевата ви аудитория се натъква на уебсайта ви през телефона си, но потребителското преживяване е отрицателно, защото нямате мобилна версия. Шансовете същият потребител да реши да посети сайта ви на десктоп са близки до нулата, което е само една от много причини, поради които трябва да оптимизирате сайта си за мобилни потребители.

Около 51% от потребителите пазаруват онлайн през мобилно устройство. Това е и най-широко използваният метод за закупуване на продукти и създаване на трансакции, тъй като все повече хора сърфират в интернет в движение.

Ето и три начина, по които можете да увеличите мобилните реализации на уебсайта си.

Използвайте специфични за мобилна среда изскачащи темплейти

Добавянето им към вашите кампании и уебсайт подобрява ефективността, реализациите и продажбите. Ако не призовавате посетителите да предприемат действия или да се регистрират, докато преглеждат сайта ви, пропускате нови абонати и евентуално нови клиенти, които биха плащали за вашите продукти и услуги.

Не всички, които посещават вашия уебсайт, ще ви позволят да се свържете с тях, след като го напуснат. Ако улесните посетителите да предават информацията си, тогава и за вас ще е по-лесно да съставите актуален списък с имейли на потенциални клиенти.

Списъкът с имейлите създава директна връзка между вашата марка и целевия й пазар и ако аудиторията ви не е в този списък, на вас ще ви е трудно да и предоставите каквото и да било съдържание.

Създайте лесна навигация

Разгледайте добре вашия уебсайт в момента. Ако бяхте уникален посетител, колко лесно би било да намерите различни уеб страници и да ги разглеждате без проблеми? Твърде често собствениците на уебсайтове не вземат предвид, че хората искат безпроблемно UX, което улеснява преминаването им от точка А до точка Б. Така че ако вашият сайт има навигация, която е неясна, можете да се обзаложите, че губите потенциални клиенти.

Създайте меню, което улеснява навигацията на мобилни устройства. Добавете популярни, широко използвани връзки към лентата с менюта, за да можете да насочите трафика там, където искате да отиде. Водете потребителите към действие, като използвате текст, стрелки и лесни за разбиране символи, които ще стимулират вашите реализации или ще ви позволят лесно да събирате имейл адреси. Винаги е разумно да добавите лента за търсене на видимо място, така че потребителите да могат да търсят това, което искат, ако не го намират чрез менюто. Така чрез търсене те могат да стигнат там, където искат на вашия сайт.

Увеличете скоростта на сайта

Какво е времето, за което се зарежда вашият сайт? Според данни на Google 53 процента от потребителите ще изоставят страница, ако тя се зарежда над 3 секунди и половина. Представете си, че пропускате повече от половината от потенциалните си реализации и как това може да навреди на растежа и успеха на вашия бизнес. Това е лесно предотвратимо, ако вземете мерки за увеличаване на скоростта на вашия сайт.

Използвайте инструмент за отчитане на скоростта на уебсайта, за да определите колко бързо или бавно се зарежда вашия сайт. След това можете да предприемете различни мерки, за да го ускорите. Оптимизирайте вашите изображения, така че да бъдат компресирани в по-малки файлове. Активирайте кеширането на браузъра, така че вашият браузър да зарежда вашите уеб страници, без да се налага да изпращате друга HTTP заявка към сървъра. Използвайте мрежа за доставка на съдържание или CDN, за да кеширате вашия сайт в мрежа от локални сървъри.

Ако все още не сте направили уебсайта си удобен за мобилни устройства, тези съвети ще ви помогнат да го направите. Все пак никой не иска да увеличава процента на отпадане и да пропуска потенциални реализации.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.