Създаването на най-успешното клиентско изживяване при пазаруване е маратон, не еднократно събитие.
Много фирми, големи и малки, отделят голяма част от времето си за оценка и тестване как да увеличат ефективно онлайн продажбите. Въпреки че няма решение за всяка компания, има няколко универсални подобрения в целия процес на плащане, които организациите могат да внедрят, за да увеличат приходите.
Paymentplugins.com обобщава шест стъпки в подкрепа на приходите за фирмите за електронна търговия, които искат да подобрят ефективността си.
Предоставяне на различни възможности за плащане
Не всички клиенти приемат еднакви опции за плащане. Някои разполагат с карти Visa, други са с ограничен бюджет и търсят решения за плащане на вноски. Интегрирането на надеждни търговци на плащания може да увеличи онлайн продажбите на бизнеса, защото се предлага по-широка гама от гъвкави решения за потребителите. Конкретно решенията от типа "купи сега, плати по-късно" увеличават приходите чрез увеличаване на средната стойност на поръчката при плащане.
Не забравяйте чуждестранните купувачи
Разширяването на международните пазари веднага отваря бизнеса за чисто нов набор от потребители и може да отличи продавачите от конкурентите. Интеграцията със системи за плащане, достъпни за чуждестранни клиенти, които позволяват лесно превалутиране, е облекчение за клиентите.
Напомнянията за количката са ключови
Един популярен метод за увеличаване на онлайн продажбите е да се създаде усещане за неотложност у клиентите, докато те активно пазаруват на място. За купувачите, които спокойно добавят артикули в количката си, добавянето на изскачащи прозорци или банери на сайта, напомнящи им, че имат артикули в количката си, които могат да изтекат, насърчава клиентите да проверят, преди да изоставят уеб раздела. Напомняния за нисък инвентар или промоционален купон също са ефективни.
Експресно плащане в подкрепа на процента на реализация
Колкото по-малко стъпки трябва да направят клиентите от количката до окончателното плащане, толкова по-вероятно е да завършат покупката. Според различни проучвания близо 90% от купувачите признават, че са изоставяли количка заради трудности или продължителност на процедурата по плащане. Новите опции за плащане като експресно плащане или плащане с едно щракване позволяват на клиентите да завършат плащането възможно най-бързо и по този начин увеличават процента на реализация за бизнеса.
Прозрачна доставка
Изненадата от допълнителните разходи около доставката води до изоставяне на количката. Затова прозрачността относно таксите за доставка е ключова за онлайн бизнесите, изгражда доверие, а клиентите довършват процеса по покупка.
Най-интересното за електронната търговия, маркетинга и продажбите можете да научите на eCommerce Annual Summit. Вижте повече за събитието: https://ecommsummit.enterprise.bg/
За да взимате решения за онлайн бизнеса си, основани на данни, вижте повече за най-голямото e-commerce потребителско проучване в България "Пулсът на онлайн потреблението в България 2024", осъществено от сп. Enterprise и MarketLinks!