Ако притежавате местен бизнес или обслужвате местна аудитория, може би сте открили, че Google My Business е нещо като любимата ви филмова драма. Вие сте главният герой, конкурентите ви са лошите, не липсват сюжетните обрати (Какво? Отзивите ни изчезнаха?), а самият Google е скандалният човек зад завесата, който кара всичко да работи, пише онлайн изданието business2community.com.
Дори и да не ви харесва тази аналогия, Google My Business се превърна в един от най-ценните активи за притежателя на бизнес, защото това е и „най-голямата риба“ в местната екосистема за търсене.
Изданието предлага няколко професионални съвета, за да можете да изцедите всяка капка полезност от Google My Business много преди вашите конкуренти дори да разберат какво се случва.
Правилни категории
Използването на най-точните категории е тактика, която се отплаща, а същевременно не е много трудно да бъде осъществена. Направете някои търсения по вашите целеви ключови думи и погледнете кой има най-добрите класирания в резултатите. Така ще видите очевидните тенденции към кои категории ще получите най-голямо внимание. Не забравяйте и второстепенните категории - Google позволява добавянето на до 9 такива, така че възползвайте се.
Добавете линк за записване на часове или към продукти/услуги
Ако вече не сте добавили връзка към уебсайта си, тогава го направете. Повечето фирми имат възможност да добавят допълнителна връзка, затова не карайте клиентите си да се ровят дълго, за да намерят информацията, която им трябва. Насочете ги директно към нея.
Директно добавяне на продукти и услуги
Още една важна стъпка – директно добавяне на продукти и услуги в Google My Business. Няма да се показва за потребители на настолни компютри, но позволява директно преглеждане от мобилни устройства. Мобилните потребители, освен това, не искат да си губят времето в навигиране из сайтове, за да намерят необходимата им информация.
Генерирайте реални отзиви
Когато говорим за ревюта в Google, фалшивите отзиви са лоша идея. Още повече, че не печелите нищо от спрян профил. Изградете стратегия за генериране на истински отзиви, които ще ви помогнат и в класирането. И не забравяйте за отговаряте както на положителните, така и на отрицателните мнения.
Добавете още снимки
Според ново проучване на Bright Local има силна зависимост между количеството на снимките в Google My Business и ефективността на търсенето. Освен това, показването на вашия симпатичен офис и фотогеничен екип е само още една стъпка към правенето на вашия бизнес да изглежда по-надежден от този конкурентите ви.
Прегледайте често задаваните въпроси
Последното нещо, от което се нуждаете, е някой непознат в интернет, който отговаря на въпроси за вашия бизнес без дори да забележите. Вашите клиенти ще се интересуват от точни и ясни отговори на най-често срещаните си въпроси, така че не пропускайте тази възможност да им ги предоставите.