Българската софтуерната компания Антиподес внедри в телекомуникационния оператор НЕТ1 своята система за управление на бизнеса Antipodes.Cubes. Тя представлява цялостно софтуерно решение за управление на бизнес процесите (BPM - Business Process Management), което обединява в себе си BPM с пълноценна ERP (Enterprise Resource Planning) система.
Проектът оптимизира бизнес процесите на телекомуникационната компания и включва управление на финансите, продажбите, дефинирането и провизирането на услугите, билинга, процесите по поддръжка и управление на складовете и доставките към тях. В неговите рамки са предоставени лицензи за един сървър и 300 работни места и са внедрени модулите „Финанси“, „Счетоводство“, „Продажби и доставки“, „Склад“, „Поддръжка“,“ Документооборот и административни процеси“ и „Задачи“ на софтуерната система. Освен тях екипът на Antipodes е внедрил и създадения от компанията CRM (Customer Relationship Management) модул към Antipodes.Cubes, който обезпечава цялостното управление на взаимоотношенията с клиентите на НЕТ1.
„С новата система на фирма Antipodes вече обслужваме нашите клиенти много по-лесно и сме много по-гъвкави, защото можем по-бързо да създаваме нови услуги. Решението ни помага да управляваме лесно и ефективно различни сложни услуги, които са изцяло интегрирани с дейността на компанията. Освен това сложните справки за всички аспекти от дейността ни, които Antipodes.Cubes ни предоставя, дават на мениджмънта ни много по-ясна картина за текущото състояние на бизнеса. Системата е много всеобхватна и отговаря на всички наши бизнес нужди“ - заяви Галина Янкова, Финансов директор на НЕТ1.
Проектът обединява опита на екипа на Antipodes от други бизнес софтуерни проекти в телеком сектора със специфичен подход, който има за цел, да отговори на конкретните необходимости на НЕТ1. В резултат обслужването на клиентите е много по-бързо, автоматизирани са пускането на нови услуги и поддръжката, а времето на служителите се управлява по-ефектино. Системата е изцяло интегрирана с всички технологични и бизнес процеси в оператора.
„Компанията ни се нуждаеше не просто от софтуерни лицензи, а от специфично решение, което да отговаря изцяло на нуждите на един модерен телекомуникационен оператор. Екипът на Antipodes успя да отговори на това ключово условие, създавайки къстъмизирано решение, съобразено с изискванията на НЕТ1 и това определи успеха на проекта“ - добави още Галина Янкова.