Най-успешните комуникационни проекти на 2013 г.

8132

На специална церемония БДВО обяви победителите в тринадесетото издание на престижния конкурс в сферата на комуникациите PR Приз 2013. Събитието се проведе в рамките на традиционния PR фестивал, който тази година бе посветен на темата „Политика чрез комуникации“.

За отличията в 12 категории се състезаваха 54 проекта на компании, PR агенции и неправителствени организации. Към победителите в конкурса, партньорите на БДВО връчиха и три специални награди – на КРИБ за корпоративна PR кампания, на Зеленият кръг на списание „Мениджър” за проект, насочен към подобряване на градската среда и на Майкрософт за PR на студентски проект.

Най-успешните комуникационни проекти бяха отличени от осемчленното жури от български и чуждестранни експерти: Роналд Минчеф, Президент на Edelman Бразилия; проф. Ричард Лавничак, Ръководител катедра Връзки с обществеността в Икономически университет – Познан; д-р Александър Христов, Председател на БДВО; Марина Ханджиева, Директор на Perceptica; Мария Шишкова, Председател на УС на БФБЛ; Стефан Серезлиев, Председател на БААК; Анна Кошничарова, PR & Citizenship мениджър на Майкрософт България и Веселина Кавръкова, Програмен ръководител във WWF.

[divider] [/divider]

Ето ги и тазгодишните победители:

 

Категория Корпоративна PR кампания

Проект: "Захарни заводи" - 100 години споделени спомени
Агенция: All Channels Communication Group
Клиент: Захарни заводи

Категория CSR проект – бизнес сектор

Проект: Операция "Жълти стотинки"
Организация: VIVACOM

Категория CSR проект – нестопански сектор

Проект: Какво да правим с ненужната храна? В търсене на Робин Фууд
Агенции: Publicis Consultants and Saatchi & Saatchi
Клиент: Българска хранителна банка

Категория PR проект в публичния сектор

Проект: За да има музика и утре
Агенция: ОТ-ДО Консулт
Клиент: Профоню

Категория Зелени комуникации и градска среда

Проект: 3D Екобус
Агенция: ДеКони
Клиент: Екопак България

Категория PR проект за вътрешни комуникации

Проект: Доброволчество
Организация: VIVACOM

Категория PR проект за продукт или услуга

Проект: SUBWAY комбинации

Агенция: Publicis MARC Group
Клиент: SUBWAY България

Категория Специално събитие

Проект: "Страст за дизайн" - представяне на КАRЕ в България
Агенция: United Partners
Клиент: КАRЕ България

Категория PR проект на медиа

Проект: Офроуд събитие за премиерата на "С кола на края на света" по Discovery
Агенция: All Channels Communication Group
Клиент: Discovery Networks

Категория Онлайн кампания или проект

Проект: Loop 005
Агенция: Toxity Records
Клиент: Мтел

Категория Имиджмейкинг

Проект: United Partners - 15 години се развиваме заедно
Агенция: United Partners

Категория PR на студентски проект

Проект: Добротата е навсякъде - отворете очи!
Студент: Мадлена Кулева
Университет: Югозападен университет

Проект: Бургас – културният кръстопът
Студент: Дейзи Каляндова
Университет: Бургаски свободен университет

Специални награди:

Специална награда на КРИБ за Корпоративна PR кампания
Проект: 20 години Обединени в успеха
Организация: Обединена Българска Банка

Специална награда на Зеленият кръг на сп. „Мениджър“ за PR проект, насочен към подобряване на градската среда
Проект: Проект "Цветни улици"
Организация: ЧЕЗ България

Специална награда на Майкрософт България за студентски PR проект
Проект: „Изложбата като средство за имиджмейкинг на художник“
Студент: Мирела Караджова
Университет: Академия за музикално, танцово и изобразително изкуство, гр. Пловдив

 

Победител в Mtel PR Challenge Contest:

Евелина Николова, студент в УНСС

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.