Седем принципа на цифровата трансформация, които бизнесът трябва да знае

Седем принципа на цифровата трансформация, които бизнесът трябва да знае

Дигиталното пространство се развива и еволюира бързо и разговорите за цифрова трансформация вече не са просто модна дума.

От използването на базиран в облак софтуер до приложения за всичко - компаниите и изследователските фирми използват дигиталната трансформация, за да помогнат на бизнеса си по различни начини.

Дигиталната трансформация се ръководи от ключови принципи, които ще обосноват дали дадена инициатива за дигитална трансформация трябва да се случи, или не. Цифровата трансформация е начин, по който бизнесът може да актуализира своите системи. Това понякога може да е дълъг процес.

Дигиталната трансформация трябва да бъде част от пазарна стратегия в рамките на бизнес план, пише business2community.com. Цифровата трансформация и промените често идват като част от омниканален подход, което означава, че системите в целия бизнес като цяло ще бъдат засегнати и променени.

От производствените процеси до самия маркетинг, ето как изглежда цифровата среда на един бизнес.

Данните са в основата

Данните за клиентите на бизнеса са в основата на цифровата трансформация. Независимо дали това са данни за навиците за пазаруване на клиентите, или проучване какви възрастови групи привлича определен продукт, данните са в основата за взимането на решения за развитието на бизнеса. Съответно, те трябва да са защитени. Това ще увеличи доверието на клиентите и е много важен принцип, когато става въпрос за цифрова трансформация. Обикновено това е най-трудната част от цифровата трансформация.

Силата на анализа

Изборът за внедряване на цифрови системи и цифрова трансформация се основават на анализ. Силата, която притежава анализът, може до голяма степен да реши как една компания се движи напред и какво повече може да предложи на своите клиенти.

Посрещане на очакванията и нуждите на клиентите

Едно от основните предимства и принципи на дигиталната трансформация е способността да се посрещат нови изисквания и желания на клиентите. Клиентите искат достъп до повече информация от всякога и дигиталното изживяване, с което се сблъскват, е нещо, което може да бъде стимул или пречка да се обърнат към бизнеса ви. Създаването и установяването на приятно дигитално изживяване може да бъде отличен начин за персонализиране на маркетинга и откриване на кои дигитални процеси клиентите реагират добре.

Разработка на приложения

Като част от процеса по цифрова трансформация разработването на приложение може да бъде полезно за вашия бизнес или компания. Наред с това, което едно приложение може да предложи, дизайнът, базата данни за кодиране и тестването ще бъдат в челните редици на дизайна на приложението и могат да бъдат решаваща част от процеса на цифрова трансформация.

Автоматизиране на процесите

С развитието на технологичното пространство нараства и търсенето на автоматизация. Това би направило автоматизацията на определени цифрови процеси част от цифровата трансформация за бизнеса.

Сигурност и риск

Сигурността на данните и криптирането са изключително важна част от цифровата трансформация. Факторът сигурност във всеки слой от кодиране и приложения ще намали риска от хакване и общи нарушения на данните. Това е важно и за клиентите и потребителите, и за самата компания. Има голям акцент върху сигурността и стандартите за сигурност и одитите се считат за централни, когато става въпрос за управление на риска и сигурността на нови технологии, прилагани за цифрова трансформация.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.