26.11.2020
Интерпред, зала "Русе"ет.2
Програма
10.00 |
Официално откриване: Надя Гогова, Издател и Управляващ партньор,сп.ENTERPRISE |
ПАНЕЛ 1. Teнденции в дигиталния маркетинг 2020-2021 |
|
10.00 - 10.20 |
"Tенденции за Native Ads и брандирано съдържание 2021", Александър Варов, Търговски и портфолио директор Net Info, член на IAB Bulgaria |
10.20 - 10.40 |
"Подкастите като част от екосистемата на рекламата", Георги Ненов, създател на подкаста "Свръхчовекът" |
10.40 - 11.00 |
"Видео реклама в You Tube и Tik Tok", Марин Агандеров, Управляващ партньор Talent media, член на IAB Bulgaria |
11.00 - 11.10 Кратка почивка |
|
ПАНЕЛ 2. |
|
11.10- 11.30 |
"Защо брандовете трябва да спрат да говорят", Ангел Искрев, Творчески директор на proof., член на IAB Bulgaria |
11.30 - 11.50 |
"Модели за прeписване" и защо са важни за успешен онлайн маркетинг", Александър Георгиев, Създател на дигитална агенция Advertise, член на IAB Bulgaria |
11.50 - 12.10 |
"Programmatic реклама 2020-2021 - данни и тенденции", Христо Николински, Управител Etarget, член на IAB Bulgaria |
12.10 - 12.30 |
"Къде е мястото на агенциите в ерата на дигиталните бизнес трансформации", Боби Петров, Group Digital Strategist, All Channel, член на IAB Bulgaria |
12.30 - 12.45 |
Време за въпроси към лекторите и закриване на форума |