Възпроизвеждащите се реклами са най-достъпни и ефективни за мобилните търговци, според проучване

Възпроизвеждащите се реклами са най-достъпни и ефективни за мобилните търговци, според проучване

Възпроизвеждащите се реклами се доказват като категоричен победител за нуждите на мобилните търговци в ново проучване от Liftoff, платформа за ускоряване на растежа на мобилната индустрия.

Глобалното проучване 2022 Mobile Ad Creative Index, което анализира тенденциите в четири ключови вертикала на приложенията - игри, електронна търговия, финанси и развлечения, показва, че възпроизвеждащите се реклами имат най-достъпната цена на инсталиране (CPI), достигаща 1,98 щ.д. , доста под средната стойност от 3,79 щатски долара за други рекламни формати. Това ги превръща в привлекателен формат за търговците, посочва се в доклада.

Докладът проследява разходите и процентите на реализация в пет рекламни творчески формата. Той се базира на почти 805 милиарда импресии, над 12,6 милиарда кликвания и 200 милиона инсталирания между 1 януари 2021 г. и 1 януари 2022 г.

Проучването разкрива, че рекламите, които могат да се възпроизвеждат, се издигат над другите рекламни формати като ясен победител за нуждите на мобилния маркетинг.

Тези интерактивни реклами също са ясен тласък за ангажираността на аудиторията, като в крайна сметка стимулират и покупките. Те не само струват 2 пъти по-малко на Android, отколкото на iOS, но и възпроизвежданите елементи са доста по-евтини .

Въвеждането на интерактивен елемент в реклама за електронна търговия стимулира истинска ангажираност, без да прави компромис с марката.

Интерактивните реклами позволяват на потребителите да играят, преди да купят. Тези, които гледат рекламата, могат да взаимодействат с нея като визуализация на това, което биха могли да направят в рекламираното приложение. Според данните на Liftoff това е най-рентабилният рекламен формат.

Отделен анализ на Innovid установява също така, че интерактивните свързани телевизионни реклами водят до по-висок процент на ангажираност и завършване, отколкото усъвършенстваните видеорекламни кампании на мобилни и компютърни платформи.

По-силните резултати в показателите за ефективност и внимание идват от анализ на над 286 милиарда видеорекламни импресии на мобилни устройства, настолни компютри, CTV устройства и социални платформи.

Innovid класифицира интерактивните CTV кампании като такива, които позволяват на аудиторията да се ангажира директно с видео рекламата, като например чрез QR код, код на купон или друга интерактивна възможност.

Данните от доклада показват, че глобалните свързани телевизионни видеоимпресии надминават тези на мобилни устройства през 2021 г. CTV представлява 46% от всички видеорекламни импресии миналата година спрямо 40% през 2020 г.

Същевременно CTV, линейната телевизия и видеото са най-уязвими, когато става въпрос за съкращаване на рекламни бюджети. Големият печеливш обаче е Google, който доминира на пазара на реклами в мрежата за търсене, като държи стабилно около 56,1% от общия дял от приходите от реклами сред платформи като Amazon, Microsoft и Yelp.

Дори когато пазарът се измества към други платформи, растежът на Google изпреварва всички други традиционни формати.

Въпреки че Google води в търсенето, други платформи като Apple и Amazon бавно набират скорост. Рекламите в търсенето на Apple нарастват в размер на прогнозирани 5 милиарда долара приходи през 2022 г. Новият рекламен инвентар освобождава място за допълнителни разработчици и рекламодатели, за да популяризират своите приложения и бизнеси в по-малко конкурентно, относително недостатъчно използвано пространство.

Когато потребителят е по-близо до извършване на покупка, той е склонен да отиде в Amazon, който изглежда е катализаторът зад ръста на общите разходи за реклама в мрежата за търсене през 2022 г.

Дори TikTok набира скорост в играта за търсене - марките за електронна търговия са похарчили 60% повече за реклами в TikTok през второто тримесечие на тази година. TikTok може дори да е на път да стане пряк конкурент на Google, като докладите сочат, че 40% от 18- до 24-годишните в САЩ отиват в TikTok и Instagram вместо Google за своите търсения.

Управлението на различни медийни платформи за търговия на дребно е истински проблем за рекламодателите. Поради тази причина анализаторите прогнозират, че това може да пречи на много от тях да спечелят пазарен дял.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.