Само около половината от хората по света имат имейл и потенциалът за търговците е огромен. Повече от 60% от потребителите казват, че искат да получават известия от дадена марка поне веднъж седмично, а 86% биха искали да получават маркетингов имейл поне веднъж месечно.
Тъй като имейл маркетингът е толкова ефективен, има невероятна стойност да поддържате ангажираност. Онлайн изданието entrepreneur.com обобщава някои по-нестандартни подходи.
Включвайте повече читателите си
Много марки са осъзнали стойността на получаването на генерирано от потребителите съдържание за своите канали в социалните медии. Това включва отзиви, препоръки, снимки и все по-често видеоклипове. Добра идея е да включите повече генерирано от потребителите съдържание във вашите имейли.
Повечето ефективни търговци по имейл знаят, че насърчаването на отговорите от читателите е от голяма полза. Можете да пренесете тази идея на друго ниво. Помислете за излизане отвъд традиционното генерирано от потребителите съдържание.
В зависимост от бранда ви можете например да поканите читател да пише за бюлетина. Ако представяте нов продукт, помолете абонатите си да говорят за него и може би да споделят няколко снимки. Повечето хора харесват това, защото е като "15 минути слава".
Това социално доказателство не само ще помогне за увеличаване на продажбите, но ще укрепи връзката, която имате с клиентите. Това повишава лоялността към марката и може да увеличи ангажираността към имейлите, защото е интересно за читателите да получат различна гледна точка.
Разчупете формата
Много търговци наблягат на графичния дизайн на своите бюлетини. За тези хора това предложение може да изглежда особено извън кутията.
Според проучване на Hubspot приблизително две трети от потребителите казват, че предпочитат имейли, базирани на изображения. Проучването обаче разкрива още нещо интересно. Въпреки че хората са посочили предпочитание към тези HTML имейли, в A/B тестовете имейлите с обикновен текст имат 17 процента по-висока честота на кликване.
Ако използвате поне едно изображение във вашия бюлетин, опитайте да нарушите формата. Помислете да изпратите имейл с обикновен текст, точно както би ви писал някой стар приятел, и наблюдавайте как реагират абонатите ви.
От друга страна, ако вече изпращате бюлетини с обикновен текст, опитайте да включите поне едно изображение и наблюдавайте поведението на вашите абонати. Ще получите полезна информация, ако проведете свои собствени тестове.
Помислете за кръстосани промоции с други компании
Справяме се с малко помощ от нашите приятели, а в имейл маркетинга можем да направим повече от това. Можем да процъфтяваме, а добрите взаимоотношения с други компании са от ключово значение. С кои неконкуренти бихте могли да си партнирате за взаимна изгода? Клиентите на друга компания може да се нуждаят от вашата услуга или продукт, а вашите клиенти може да оценят това, което партньорите ви могат да предложат.
Така можете да увеличите и списъка си с абонати. Един потенциален подход е да предложите отстъпка на абонатите на вашия партньор, а вашите абонати да получат специална оферта от партньора ви.
Това е доста печеливша стратегия. Можете да промотирате кръстосано и има безкрайни възможности за това, което можете да правите чрез социални медии, блогове и бюлетини.
Това, което липсва на много маркетингови имейли, е оригиналност. Хората, които решават да рискуват и да направят нещо ново, са тези, които се открояват. Това не означава, че трябва да бъдете безразсъдни, но помислете сериозно и за още нестандартни идеи. Това, което смятате за глупаво или необичайно, може да привлече положително внимание от аудиторията ви.