Седем добри практики за оптимизиране на целеви страници за продажби

Седем добри практики за оптимизиране на целеви страници за продажби

Независимо дали сте блогър, собственик на магазин за електронна търговия или ръководител на маркетинга в голяма компания, целта на вашия уебсайт почти винаги е една и съща: да превърнете посетителите в клиенти.

Как обаче да го направите? Отговорът се крие в целевите страници, пише entrepreneur.com.

Целевите страници са всяка страница на вашия сайт, където посетителите могат да предприемат конкретно действие, независимо дали се регистрират за имейл бюлетин, купуват нов продукт или просто започват своето приключение с вашата марка.

Целевите страници са чудесен начин за генериране на потенциални клиенти и превръщане на посетителите в клиенти. Без да оптимизирате целевите си страници за реализации, ще ви е трудно да превърнете тези посетители в потенциални клиенти.

Медията обобщава седем добри практики за създаване на високоефективни целеви страници за бизнеса.

Фокусирайте се върху оптималното клиентско изживяване

Лесно е да се захванете с оптимизирането на вашите целеви страници за търсачките, но трябва да запомните, че клиентите са човешки същества. Вашият фокус трябва да бъде върху създаването на възможно най-доброто изживяване за тях, докато идват на вашата страница и навигират в нея.

Всички текстове и изображения трябва да бъдат поставени според това, което знаете за поведението и интересите на вашите клиенти.

Създайте ясно, завладяващо заглавие и използвайте подзаглавия

Заглавието е първото нещо, което посетителите виждат, когато попаднат на вашата страница. Уверете се, че заглавието ви е ясно, интересно и достатъчно убедително, за да ги накара да искат да научат повече.

След това напишете няколко различни подзаглавия за всяка секция на вашата страница - по едно за всеки абзац или изображение, което ще помогне на читателите да разберат какво се случва. Гледайте да не сте многословни и да не се повтаряте.

Включете висококачествено, привличащо вниманието изображение или видео

Първото впечатление е важно. Ето защо изображението ви - голямата, изпъкваща графика в горната част на вашата целева страница - е толкова важно. Това е първото нещо, което вашите посетители ще видят, което прави разликата между това дали ще останат на вашия сайт, или веднага ще го напуснат.

Вашето главно изображение трябва да включва цветове, шрифтове и дизайнерски елементи, които допълват визуалната идентичност на вашата марка.

Не забравяйте, че най-важната част е привличането и задържането на вниманието. Ако можете да използвате видео вместо статично изображение, това е още по-добре.

Възползвайте се максимално от вашето положително социално доказателство

Социалното доказателство е психологическият феномен, при който хората приемат, че поведението на другите отразява как те трябва да се държат в дадена ситуация. То може да приеме много форми: препоръки от клиенти на сайт за електронна търговия, препоръки на знаменитости за продукти и услуги и оценки и отзиви от други потребители.

Това може да бъде една от най-силните сили, движещи реализациите, особено под формата на препоръки от други клиенти, които са постигнали успех с вашия продукт или услуга. Ако можете да включите снимка до препоръката, още по-добре!

Използвайте множество механизми за преобразуване на вашата страница

От съществено значение е да имате различни начини потребителите да преобразуват към вашата целева страница. Позволете им лесно да щракнат върху бутона с призив за действие, но също така осигурете отделна опция за потребители, които предпочитат да попълнят формуляр или да се свържат по телефона. Помислете за реализациите, които искате, и как можете да ги направите възможно най-лесни за постигане.

Подобрете вашата целева страница с чатбот или чат агент в реално време

Добавянето на функции за чат в реално време към вашата целева страница позволява на потребителите да получат отговори на въпроси, които може да имат за вашия продукт или услуга, преди да направят покупка. Обмислете наемането на външен екип от чат агенти, за да подобрите ефективността на вашите целеви страници и да получите повече клиенти.

A/B тестването е ключът към успеха на целевата страница

Това тестване включва създаване на две версии на уеб страница и сравняване на техните проценти на реализация във времето, за да се види коя се представя по-добре. Това може да бъде изключително полезно, когато се опитвате да оптимизирате своите реализации.

Като използвате този метод, можете многократно да подобрите ефективността на вашия сайт, като правите промени и виждате как те влияят върху поведението на потребителите на вашия уебсайт.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.