Пет начина да увеличите ангажираността на зрителите в TikTok

Пет начина да увеличите ангажираността на зрителите в TikTok

Със своите кратки и забавни видеоклипове TikTok привлече вниманието на мнозина. Много от брандовете обаче се затрудняват да го разберат и да определят какъв тип съдържание трябва да пуснат там.

От години Instagram е основното онлайн пространство, в което марките могат да развиват бизнеса си и някои наистина успяха да създадат добър имидж там с публикуване на естетическо издържано съдържание, пише CureMedia.com. Случаят не е същият, когато става въпрос за TikTok. Не това очакват да видят потребителите на платформата.

Кой използва TikTok

Доклад, публикуван от GWI, показва, че между четвъртото тримесечие на 2020 г. и първото тримесечие на 2022 г. милениалите, които цитират TikTok като свое любимо приложение, са нараснали с 51%, а милениалите, които използват TikTok, са нараснали с 30%.

Имайки предвид това, ако принадлежите към групата хора, които смятат, че TikTok е само приложение за младежи, които обичат да показват своите хореографски умения, помислете отново.

Всъщност в момента има голяма група от хора с огромна покупателна способност, които отделят значително време за това приложение и тази група расте.

Потребителите на TikTok взаимодействат с компании по-често от потребителите на други социални медии. Това би могло да работи във ваша полза.

Как работи алгоритъмът на TikTok?

Алгоритъмът на TikTok изпраща видео към група потребители, т.е. 100 души. Ако има успех там, това го тласка към 1000 души, 10 000 души и т.н. Основните неща, които оценява алгоритъмът на TikTok, са активността на потребителите, темата на видеото, местоположението и езика, аудиото и обратната връзка "Не се интересувам".

Пет начина, по които брандът ви да се популяризира в TikTok

Включете призив към действие. Първо, когато публикувате видеоклип в Tiktok, включете ясен призив към действие. Може да включите и съвет или ценностно предложение от някакъв вид, за да заинтригувате зрителите повече. Тъй като обхватът на вниманието на младите потребители не е толкова дълъг, уверете се, че призивът ви е ясен и кратък и за предпочитане адресиран в рамките на три секунди във видеоклипа.

Анализирайте времето на публикуване. Второ, публикуването в определен час от денонощието е от решаващо значение. Има много изследвания и ръководства онлайн за това кое време от деня е най-добро за публикуване, но винаги е най-добре да направите свой собствен анализ. Публикувайте подобно съдържание по различно време и анализирайте как варира ангажираността. Добро правило, което трябва да имате предвид, е да не публикувате, докато повечето хора са на работа/в училище. Не забравяйте, че повечето хора проверяват телефоните си вечер или през почивните дни, което прави мързеливата неделя идеалният ден за публикуване.

Взаимодействайте с други творци. Трето, оползотворете собствената си ангажираност от ангажираността и/или аудиторията на други хора. Страхотна функция за това е "Tiktok-stitch", където можете да отговорите или дуетирате видеоклип на друг създател. Ако даден творец е получил много ангажираност с публикация, можете да се възползвате от взаимодействията на други хора, ако направите успешен дует.

Инфлуенсър маркетинг и TikTok. Това е перфектната комбинация. Обмислете използването на инфлуенсъри, които да показват вашите продукти или услуги. Инфлуенсърите вече имат онлайн сцена и публика, която ги следва, което означава, че веднага ще достигнете до много повече хора, когато споделяте съдържанието си чрез инфлуенсъри.

Излъчване на живо. И накрая, направете живо излъчване. Може да изглежда страшно, тъй като не можете наистина да планирате или да правите повторни записвания, но това е наистина начин с ниска инвестиция да привлечете вниманието. Резултатите ще си заслужават.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.