Как да създадете най-доброто преживяване при пазаруване за клиентите (II част)

Как да създадете най-доброто преживяване при пазаруване за клиентите (II част)

Да осъзнаем, че старите маркетингови стратегии няма да работят както през последните години, е от решаващо значение. Целевата аудитория на бизнеса може да не се промени с течение на времето, но моделите/поведението и възможностите за покупки на хората се променят.

Марките, ориентирани директно към потребителя, се радват на по-ниски производствени разходи и имат достъп до различни достъпни технологични инструменти. С това те се считат за най-иновативните и актуални в електронната търговия. Тези компании преоткриват търговията на дребно по методи, които малцина биха могли да предвидят само преди десетилетие - от онлайн поръчка с вземане от магазин до други иновативни технологични функции.

Днес фирмите и търговските марки не трябва да отделят пари за огромни разходи, за да осигурят приятно преживяване при омниканалното пазаруване благодарение на нарастването на онлайн системите за покупки и трансакции.

Как да създадете безпроблемно изживяване при пазаруване за клиентите си - онлайн изданието business2community.com обобщава.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Инвестирайте във висококачествен UX дизайн

Огромен брой влиятелни хора искат да правят невероятни, откровени, честни видеоклипове и след това да могат веднага да свържат хората с тези продукти. Така че, когато малко потребители знаят, че съществувате, можете да постигнете повече с по-малко, като си партнирате с инфлуенсъри, включително лоялни фенове. Тези хора не само ще ви дадат много отлично генерирано от потребителите съдържание, но и ще осигурят на вашата марка убедителна осведоменост, което ще ви помогне да увеличите видимостта и продажбите. Искрените препоръки идват от солидни връзки.

Намалете броя на кликванията за извършване на покупка

Facebook, Instagram и TikTok имат функции за продажба в приложения, които позволяват на потребителите да купуват артикули само с няколко кликвания. Можете да осигурите по-добро потребителско изживяване, докато събирате материалите, необходими за подобряване на процеса на плащане, като използвате тези решения за социална търговия. Всички стъпки, които предприемате, за да ограничите количеството кликвания, които клиентите трябва да направят, за да завършат трансакции, биха били от полза.

Фокусирайте се върху застъпничеството на клиентите и инфлуенс маркетинга

Процесът по превръщане на вашия уебсайт в по-привлекателен, ясен и персонализиран е известен като дизайн на потребителски опит. Повечето платформи за електронна търговия, като Shopify, включват няколко компонента за UX дизайн, които могат да бъдат персонализирани. Ако планирате да актуализирате, може да пожелаете да се консултирате с UX/UI специалист по дизайн или агенция за по-задълбочено безпроблемно пазаруване.

Създайте оригинален план за маркетинг на съдържание

През последните няколко години се наблюдава движение в потребителското поведение, което показва, че хората са уморени от глупостите на пазара. Ние просто прекрачихме прага, при който марките изведнъж са честни, истински и се приближават към вас такива, каквито са, което всъщност е доста стимулиращо. В резултат на това такива марки растат с по-бързи темпове. Автентичността е нещо повече от маркетинг, който ви кара да се чувствате добре. Когато потребителите видят истински усилия от страна на компания, която споделя техните ценности, решава проблемите им и ги овластява да постигнат целите си, то съперниците ѝ нямат шанс. Когато разработвате качествено съдържание, вие създавате лоялност към марката, намалявате разходите за привличане на клиенти и подобрявате ефикасността на вашия обхват.

Инвестирайте в възможности за многоканални продажби

Преди това техниката за търговия на дребно с всички канали беше прехвърлена на компании с физическо местоположение и големи финанси. Въпреки това, благодарение на неотдавнашния бум на електронната търговия, все повече купувачи откриват 360-градусово онлайн изживяване. Тъй като вашият бизнес използва няколко платформи, като уебсайт, мобилно приложение, мобилни мрежи и т.н., действията, които предприемате за свързване на тези носители, ще ви помогнат да постигнете ефективност на продажбите и маркетинга на всички канали. Клиентите определено ще имат достъп до вашата компания чрез всякакъв носител и ще се насладят на същото невероятно изживяване, оборудвано с лични данни, списъци с желания и съхранени системи за разплащане.

Опростете процеса на доставка, като увеличите географските региони

Много търговци се насочват към зони, където смятат, че могат да получат бърза доставка. Стратегиите за локализация на електронната търговия ви позволяват да ангажирате средства за контрол на определена област и след това да се разширявате, когато системите за разпространение на марката се подобряват. Дадено е, че без да станете главен продавач, е трудно да се конкурирате с двудневната доставка на Amazon. Ако обаче търсите начини за ускоряване на процесите на доставка, може да сведете до минимум опашките до такава степен, че потребителите да са доволни. По същия начин предоставянето на безплатна доставка и бързата доставка на достъпна цена е легитимна безпроблемна стратегия, която може да помогне на купувачите да потърсят точно вашата компания.

Направете връщането и замяната лесни

Връщането и замяната са фактори, които брандовете не оценяват правилно. Без гладка процедура за връщане и замяна трудно ще задържите клиентите си. Клиентите ще се чувстват по-сигурни при извършването на бъдещи покупки с вашия бизнес, ако научат, че могат да върнат или заменят неща с относително малко усилия. Добра идея е и да рекламирате простата си процедура за връщане и замяна на продукти, за да насърчите нови клиенти да направят първата си трансакция.

Поддържайте силна връзка с клиентите си

Възможностите за персонализация на бранда ви са безброй. Ако откриете идеалния си потребител, взаимодействайте с него и приемете приноса му. Персонализацията е балансиращ акт между технологичния напредък и емоционалната интелигентност от страна на рекламодателя. Освен това, когато персонализирате, бъдете сигурни, че сте готови да обработвате дългосрочни отношения.

Всички ние в маркетинга и продажбите можем да се съгласим, че в индустрията на дребно няма нищо по-важно от връзката между марката и потребителите. Купувачите могат да избират от различни марки, докато пазаруват онлайн. Автентичността, индивидуалността и качеството се превърнаха в основни променливи в решението за покупка на потребителя, тъй като икономиката напредва. Колкото повече време и усилия влагате в опознаването и взаимодействието с клиентите си, толкова по-висока ще бъде възвръщаемостта от инвестицията ви.

Повече за това как да развием онлайн магазина си и клиетнското преживяване ще говорим по време на eCommerce Annual Summit 2021 на 05.10.2021- вземете билет от ТУК

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.