Четири работещи стратегии за маркетинг директно към потребителя (II част)

Четири работещи стратегии за маркетинг директно към потребителя (II част)

С маркетингова стратегия директно към потребителя (D2C) можете да изградите стабилно онлайн присъствие, да насърчите силни взаимоотношения с клиентите и да изградите лоялно следване на бранда си.

Много големи търговски марки вече с направиха скока в D2C маркетинга. Тенденцията се очаква да се засили още повече в следващите години. Бариерите за навлизане на пазара са доста ниски дори за стартиращите брандове, но всеки трябва да помни, че се конкурира с гигантите, които вече имат огромна клиентска база.

Вашият D2C бизнес ще има нужда от добра стратегия за електронна търговия, пише campaigncreators.com, като разглежда четири D2C стратегии, които можете да приложите, за да развиете бизнеса си и клиентите да го харесат.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Брандирано съдържание и инфлуенс маркетинг

Инвестицията в брандирано съдържание е много важна за марките, ориентирани директно към потребителя. Когато хората купуват онлайн, те не могат физически да докоснат продукта, така че маркетолозите трябва да намерят други начини да гарантират, че потребителят се доверява на марката и да се чувства комфортно при вземането на решение за покупка.

Инфлуенс маркетингът е друг аспект на успешната D2C маркетингова стратегия и може да се използва за изграждане на вашата марка. Смята се, че този тип маркетинг ще достигне 24 милиарда долара до 2024 г.

За да бъде ефективна една такава стратегия, изберете подходящи инфлуенсъри, с които да си партнирате. В зависимост от бизнеса ви и аудиторията може би е добра идея да изберете микро или нано инфлуенсър, с по-малък брой, но по-лоялни последователи. Така ще увеличавате обхвата на бранда си с по-малък бюджет.

Не забравяйте да инвестирате в добра фотография, за да представите добре своята марка. Инфлуенсърите ще искат да работят с вас, ако изглежда, че имате естетическата привлекателност, за да ги накарате да изглеждат добре.

Комбинирайте стратегията за инфлуенс маркетинг с генерирано от потребители съдържание за максимално повишаване на доверието.

SEO (оптимизация за търсачки)

Ако сте ориентирани директно към потребителя, трябва да инвестирате в солидна SEO стратегия. Така ще посеете семената, за да пожънете дългосрочно, устойчиво възнаграждение.

Повечето D2C марки, които сега излизат на пазара, често искат незабавни резултати. SEO не осигурява тази непосредствена възвръщаемост на инвестициите. Това е дългосрочен план, който ще ви помогне да мащабирате растежа си в бъдеще, но отнема време и иска инвестиции.

Съществуват критични елементи, които всяка стратегия за SEO трябва да включва, особено ако искате да сте сигурни, че стратегията ви отговаря на най-новите и добри SEO практики.

Ключов елемент е да проучите добре ключовите си думи. Това е един от основните аспекти на всяка успешна SEO кампания. Не се придържайте само към няколко основни ключови думи - разширете изследването на ключовите си думи, за да включите семантични фрази, и ги използвайте за създаване на тематични клъстери. Тези клъстери ще ви помогнат да поддържате текущото си съдържание и маркетингова стратегия.

Когато оптимизирате бизнеса си с електронна търговия, дайте приоритет на продуктовите си страници. Това са едни от най-важните страници, до които искате потенциалните клиенти да достигнат, да стимулират продажбите и реализациите.

Търсачките са променили своя алгоритъм и предпочитат тематичните клъстери. Това трябва да е част от вашата SEO стратегия за създаване на съдържание. В тази връзка блогът е много добра идея.

Инструментите за изследване на ключови думи и SEO като Ahrefs или SEMrush ще ви дадат цялата информация, необходима за оптимизиране на съдържанието и маркетинговите кампании. Можете също така да получите информация за това по какви ключови думи и изрази се класират конкурентите.

Когато става въпрос за привличане и задържане на клиентите, наличието на силна стратегия за D2C може да промени всичко. От генериране и подхранване на лийдове, през имейл и инфлуенс маркетинга, до SEO, можете да направите толкова много, за да засилите марката си, да достигнете потенциалните си клиенти и да изградите лоялна клиентска база. Всяка от тези концепции е страхотна на теория, прилагането им е това, което може да е трудно.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.