Четири работещи стратегии за маркетинг директно към потребителя (I част)

Четири работещи стратегии за маркетинг директно към потребителя (I част)

С маркетингова стратегия директно към потребителя (D2C) можете да изградите стабилно онлайн присъствие, да насърчите силни взаимоотношения с клиентите и да изградите лоялно следване на бранда си.

Много големи търговски марки вече направиха скока в D2C маркетинга. Тенденцията се очаква да се засили още повече в следващите години. Бариерите за навлизане на пазара са доста ниски дори за стартиращите брандове, но всеки трябва да помни, че се конкурира с гигантите, които вече имат огромна клиентска база.

Вашият D2C бизнес ще има нужда от добра стратегия за електронна търговия, пише campaigncreators.com, като разглежда четири D2C стратегии, които можете да приложите, за да развиете бизнеса си и клиентите да го харесат.

Генериране на лийдове

Генерирането и подхранването на лийдове е една от стратегиите за генериране на потенциални клиенти и продажби. Потребителските марки, които продават директно, могат да използват това за последователно изграждане на своята клиентска база и от своя страна да увеличат продажбите и задържането на клиенти.

Можете да използвате много различни тактики за генериране на лийдове - публикация в блог, обява за работа, онлайн съдържание или дори събитие на живо, за да привлечете потенциални клиенти.

Подхранването на лийдовете е процес на развитие на взаимоотношения с купувачите на всеки етап от вашата фуния за продажби. Той фокусира вашите комуникационни и маркетингови усилия върху изслушването на нуждите на вашите потенциални клиенти и предоставянето на необходимата им информация, за да се доверите на вашата марка, а след това и да направят покупка.

Генерирането на лийдове е много важно, но подхранването е решаващият елемент за превръщането на потенциални клиенти в купувачи от вашия магазин. Критичните елементи са няколко: страхотна оферта, формуляр за регистрация, който е лесен, прост и ясен, без прекалено много стъпки, план за след регистрацията на потенциалните клиенти. След това можете да експериментирате с набраните лийдове.

Чудесен пример за експеримент, който трябва да опитате, е този от ella+milla, екологична компания за красота, която създава висококачествени продукти без токсични химикали. Тя постигна 55,8% процент на конверсия на мобилни изоставени колички, заедно с добавяне на 750 000 долара продажби, като използва изскачащ инструмент за сайта си.

Имейл маркетинг

Като част от вашата маркетингова стратегия за електронна търговия директно към потребителя включете всичките си канали - особено имейл. Можете да приложите последователност за подхранване по имейл, за да изградите отношения с клиентите си на всеки етап и да ги насърчавате да вземат решения за покупка.

Имейл маркетингът може да бъде много мощен инструмент, ако се прилага правилно. Ето защо трябва да се съсредоточите върху критичните елементи, които ще направят вашата маркетингова кампания по имейл успешна.

Изчистете списъка си с имейли. Наличието на неправилни имейл адреси и остаряла информация ще доведе до по-високи нива на отпадане, заявки за отписване и пропуснати възможности. Чистият списък с имейли ще гарантира, че вашата маркетингова кампания е по-целенасочена, ще достигне до очакваните получатели и ще намали броя на неподадените имейли.

Събирайте колкото се може повече данни за клиентите си. Колкото повече информация имате за вашите контакти или потенциални клиенти, толкова по-добре можете да персонализирате съобщението си и да изпращате целеви имейли с информация, от която получателите ви могат да се възползват. Събирането и организирането на данни за вашите контакти е чудесен начин да гарантирате, че вашата имейл кампания остава актуална.

Друг критичен елемент са страхотните визуални и дизайнерски елементи. Дизайнът винаги ще привлича повече внимание. Не забравяйте да проектирате имейл, който ще привлече вниманието и ще примами получателите да прочетат повече, като същевременно подсилят вашата марка.

Ако нямате дизайнерски умения, можете да използвате инструмент като Canva, за да създавате красиви имейли от различни предварително изградени шаблони. Ако не искате да правите дизайна сами, можете да наемете дизайнер, който да ви помогне да създавате имейли за вашите D2C имейл маркетингови кампании.

Поддържайте постоянен и редовен контакт. Изпращайте месечен бюлетин. Изпратете имейл след продажба или за крос продажба. Създайте промоционална кампания за отстъпки. Това са само няколко идеи, които могат да ви помогнат да поддържате постоянен контакт с вашите клиенти по имейл и да ги насърчите да купуват.

Втора част на материала можете да прочетете тук!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.