Semka е името на най-новия онлайн проект, който има за цел да свърже по-лесно жителите на големите градове със земеделските производители. Концепцията на проекта е да гарантира за високото качество на продукцията, както и да я доставя направо до домовете на потребителите.
Уебсайтът е създаден от Илиян Паригвоздев - член на предприемаческия клуб Start It Smart и негови партньори. На практика стартиращата фирма е част от една нова тенденция за различни онлайн и офлайн инициативи, имащи за цел да променят модела на доставка на хранителни продукти.
Този тип проекти имат няколко предимства: те се явяват гаранти за високото качество на продуктите, които предлагат, а освен това елиминират прекупвачите, които най-често печелят най-много по веригата на доставка на земеделска продукция. По този начин остават повече пари за българските производители. Клиентите от своя страна заплащат или по-ниска цена, или ако тя е по-висока - това е защото се предлага по-качествена продукция, в сравнение с тази по магазините.