Как да рекламираме в медиите ефективно и с разумен бюджет през 2016?

enterprise

Ноември е месецът, в който компаниите финализират планирането на маркетинговите и рекламни кампании през следващата година, както разбира се и на бюджетите, свързани с тях. Всеки един от нас търси вълшебната формула как да достигне до максимум клиенти и потребители с разумен финансов ресурс.

Отговорът на многобройните въпроси, които си задават маркетинговите специалисти не е еднозначен, но пък той лесно може да бъде намерен в мнението на водещите експерти в бранша, които ще участват в практическата дискусия „Бъдещето на медийното планиране и рекламните комуникации 3.0“– трансформации и тенденции“, организирана от Списание ENTERPRISEна 24-ти ноември (вторник) от 9:30 в хотел „Новотел София“.

Гост-лектори на събитието са Мария Грашнова, Изпълнителен директор на Карат България,част от Dentsu Aegis Network, Благовест Йорданов, Мениджър "Проекти" в АdWise, автоматизираната рекламна платформа на Нет Инфо, Зарина Генчева, Председател на Tранспортнаиндор и аутодоор рекламна асоциация (ТИАРА) и др.

Най-добрите рекламни кампании ще бъдат представени чрез практически казуси от Гергана Нойкова, Маркетинг мениджър във Фикосота, Ясен Димитров, Мениджър масови и бизнес комуникации в УниКредит Булбанк, Ралица Милчева и Снежана Митева,Дивизия „Продукти без лекарско предписание Актавис“ АД,представител на Загорка АД.

Участниците ще могат да се запознаят отблизо с уникален инструмент, който дава възможност да се измери ефективността на различни видове медия микс в зависимост от поставените цели на дадена кампания и как този микс може да бъде оптимизиран, за да бъдат постигнати в максимална степен поставените за съответна кампания цели.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.