Три предизвикателства при доставката на поръчки за търговците на дребно

Три предизвикателства при доставката на поръчки за търговците на дребно

Когато търговците на дребно могат да предложат изживяване при доставка, което потребителят очаква, е по-малко вероятно потребителят да изостави количката си.

Повече от една трета (36%) от потребителите в САЩ са се отказали от поръчка през миналата година, защото разходите за доставка са били твърде високи за тях. Други 29% са го направили, защото артикулите им е нямало да пристигнат достатъчно бързо, според доклад на Digital Commerce 360.

Emarketer обобщава три често срещани предизвикателства при доставката, които могат да привлекат/отблъснат потребителите.

Очакванията на потребителите нарастват

Потребителите очакват безплатна доставка възможно най-бързо и това се превръща в норма. Все по-голям брой потребители по света казват, че цената и скоростта на доставката и гъвкавото връщане са важни, когато поръчват онлайн, според доклад от април 2024 г. на ShipStation.

Amazon продължава да вдига летвата по отношение на безплатна и бърза доставка. Почти три четвърти (72,7%) от американските домакинства са членове на Amazon Prime заради условията на доставка.

Разходите за доставка оказват влияние върху маржовете

Разходите за доставка се увеличават поради нарастващия брой доставки и поскъпването на горивата. Тези разходи се връщат върху търговеца на дребно, който след това ги прехвърля върху потребителя, за да поддържа маржовете.

Сложно и оскъпено връщане

Миналата година близо половината (49%) от мениджърите на дребно в САЩ казват, че връщането на закупени стоки е сериозен проблем за техния бизнес. Същевременно американските потребители се очаква да върнат стоки на стойност 264,12 милиарда долара тази година, което ще е с около 6% повече на годишна база.

Основното предизвикателство, свързано с връщането, са разходите, както и опитите за измама.

Прозренията на потребителите и задвижваното от изкуствен интелект (AI) прогнозиране на търсенето могат да помогнат на търговците на дребно да идентифицират кои артикули се продават и къде, за да изготвят по-добра стратегия с техните регионални центрове за изпълнение.

Търговците могат също така да експериментират с правилата за връщане, за да видят как периодите за връщане и таксите влияят на изоставянето на количката.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.