Четири ценови стратегии за увеличаване на средната стойност на продажбите

Четири ценови стратегии за увеличаване на средната стойност на продажбите

Цената не е всичко, особено за качествени и нишови продукти. Когато увеличавате средните стойности на поръчките, разгледайте няколко фактора. Праговете за безплатна доставка могат да помогнат, но целта е да продадете повече от минималната сума.

Купони, отстъпки при достигане на определен обем и стойност, абонаменти - всички насърчават клиентите да натискат бутона за плащане. Тези тактики обаче се фокусират върху конкуренцията с по-големи компании като Amazon и Walmart, пише онлайн изданието practicalecommerce.com.

Направете крачка напред, като подчертаете общата стойност на всеки продукт. Това, заедно със звездната услуга, може да осигурите много по-добра възвръщаемост на инвестициите.

Изданието предлага 4 стратегии за ценообразуване за повишаване на средния обем и стойност на поръчките.

Фокус върху качеството

Проучване от 2019 г. на Тексаския университет в Арлингтън установява, че много потребители свързват по-високите цени с по-високо качество. Обърнете внимание на качеството и характеристиките на продукцията чрез текст и изображения. Представете и достатъчно качествени изображения, видеа и други визуални изображения, така че купувачите да могат да изучават внимателно всеки елемент.

Повишаване на бъдещите нужди

По-нискостепенният продукт може да отговаря на нуждите на потребителя днес, но какво ще кажете за шест месеца или година? Насочете потребителя към по-висока версия на продукта. Това може да направи чудеса в изграждането на лоялни отношения.

Използвайте целеви страници, за да отговорите на въпроси и да обясните защо е по-добре потребителят да купи по-скъпия, по-големия артикул.

Аксесоари за кръстосана продажба

Има два вида кръстосани продажби: препоръчване на свързани продукти и насърчаване на добавки и екстри. Кръстосаните продажби обикновено се появяват на основната страница на продукта. Стратегическото показване на кръстосани продажби след действието за добавяне към количката обаче работи по-добре за примамване на купувачите да похарчат повече.

Като популяризирате свързани продукти, можете да увеличите общите продажби и същевременно гарантирате, че клиентите поръчват всичко, от което се нуждаят.

Не забравяйте да добавите кръстосани продажби и след страницата благодарност за поръчката.

Предлагайте пакети

Обединяването на продуктите, които често се купуват заедно, е лесен начин за увеличаване на приходите. Понякога наричани продуктови комплекти, тези пакети могат да се състоят от основен продукт с аксесоари или група подобни артикули в различни цветове или размери.

Включете изображения на всички продукти заедно. Не разчитайте само на клиентите, използващи собственото си въображение.

Креативните пакети също могат да се подават като уникални списъци чрез различни емисии за пазаруване. Това дава на вашия магазин по-голяма експозиция в резултатите от търсенето на продукти.

Ако се борите да се конкурирате само по цена, превключете скоростите. Истинската стойност на продукта, заедно с аксесоарите, може да оправдае по-високи ценови точки, дори ако не го продавате изключително.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.