Три ценови стратегии за стимулиране на продажбите

Три ценови стратегии за стимулиране на продажбите

Като се съсредоточават върху сделките, стойността и преживяванията, търговците на дребно могат да изградят възприятие за стойност, което да посрещне търсенето на взискателните потребители.

Незабележителните търговци на дребно и марки ще се затрудняват с оцеляването на конкурентен пазар, защото потребителите харчат само когато се налага и когато им е приятно, когато извличат известно удоволствие от покупката, според Emarketer.

Намаляването на цените като PR ход

Брандовете и търговците на дребно трябва да покажат, че са наясно с притесненията на потребителите относно икономиката, инфлацията и разходите за живот. Това е възможност да издигнат марката.

Дори малки ценови намаления могат да бъдат добър пиар и маркетингов ход, който да привлече хора към бранда в среда, в която много хора се чувстват притиснати и финансово затруднени.

Aldi, Ikea и Michaels намалиха цените и популяризираха сделки, което доведе до спечелено медийно отразяване.

Подчертаване на стойността отвъд цената

Инфлацията по света пак демонстрира, че може да започне да расте след няколко месеца на забавяне. Това кара потребителите да се замислят два пъти дали покупките им си струват разходите. Те искат да са сигурни, че ще се възползват от добра сделка.

Стойността не винаги означава ниски цени. Например Abercrombie отбеляза най-силното си първо тримесечие в историята на компанията с 22% увеличение на продажбите на годишна база, отчасти благодарение на новия си сватбен магазин. Колекцията от рокли се рекламира като подходяща и за други поводи и привлече купувачи.

Подчертаване на тръпката от лова

Създаването на шум около пазаруването в магазина е от решаващо значение, тъй като физическите локации все още формират значителна част от продажбите. Търговците с физически магазини не само могат да предложат сравнително достъпни артикули, но и вълнение около "лова" на сделките.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.