Персонално обслужване на малкия и среден бизнес, обявиха М-Тел

Специални тарифи, персонализирани решения, личен акаунт мениджър – това са някои от елементите на новата бизнес стратегия на М-Тел към малките и средни предприятия в България. Тя беше представена днес от Андреас Елснер, маркетинг директор „Малък и среден бизнес“ в Мобилтел, по време на среща с медии. Нещо, което досега беше достъпно само за големи корпоративни клиенти при всички телекоми.

Стратегията е в резултат на данни от Националния статистически институт, според които повече от 98% от фирмите в България са микро или малки фирми, като те осигуряват повече от 50 % от заетостта в страната. Този сегмент е нараствал с пъти повече в последните години, в сравнение с големите предприятия. Според данни на М-тел над 70% от разговорите на клиентите са в мрежата на телекома, в резултат на което е създадена специалната програма М-Тел Бизнес. Амбициозните цели предполагат повече от 80% от обажданията на бизнес клиентите да се поемат до 20-та секунда и да се пренасочват към съответния специалист за извършване на необходимата услуга.

Тарифите са максимално опростени и са създадени специално за улеснение на малкия и среден бизнес в България. Предлагаме ги на пазара след обстойно проучване на нуждите и очакванията на този сегмент, обясни Андреас Елснер. Какъв ще е отговорът на другите оператори? Ще видим.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.