Пет трика да подобрите страницата "За нас" на уебсайта си

business-2-Pixabay

Почти всеки сайт, който посещаваме, има страница „За нас“ и си има добра причина за това - 64% от потребителите съобщават, че имат силна връзка с дадена марка поради споделени стойности.

Страницата „За нас“ на сайта е чудесно място за споделяне на историята и възгледите на компанията. Твърде често обаче основателите и авторите използват страницата, за да говорят твърде много за себе си и пропускат потенциални продажби и запитвания в резултат, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Хората посещават сайта ви, за да определят дали можете да им помогнете да решат проблемите си. Направете страницата си „За нас“ за тях. Това ще ви постави на километри пред конкуренцията. Когато е добре написана, тази страница играе мощна роля за получаване на повече кликвания, абонати и продажби.

Изданието обобщава 5 стъпки, за да напишете идеалната страница „За нас“.

Споделете компактна, уместна история

Вярно е, че споделянето на личната ви история ще хуманизира вашата марка или бизнес. Само че не е нужно да знаем какъв е бил любимият ви вкус сладолед, когато сте били на 10 години. Споделянето на историята на произхода поставя основата защо трябва да ви се вярва. Историята е критична и добавя нотка на личностност на вашата компания, но се уверете, че аспектите и показват защо сте квалифицирани да помогнете за решаване на проблемите на потребителя.

Пояснете на кого можете да помогнете

Важно е да определите на кого служите. Това привлича идеалните клиенти и изключва неподходящите. Най-добре е да оставите читателите сами да решат дали са подходящи. Добър подход е да структурирате страницата като поредица от въпроси или твърдения, които карат читателя да каже „да“ или „не“ в главата си. Това самовалидиране помага за увеличаване на афинитета към марката.

Покажете доказателство, че предлагате сделка

Психологическите причини потенциалните ви клиенти да посетят страницата „За нас“ е за да определят вашата легитимност. Препоръките, появата в медии, ангажиментите в миналото и други социални доказателства са критично важни за включване в страницата.

Ако имате дългогодишен опит, не се страхувайте да пишете „15 години“ или „20 години“. Ако сте обслужили стотици или хиляди клиенти, подчертайте, че сте работили с „Над 1 300 клиенти“. Това ще укрепи доверието на читателите ви. Общо 90% от потребителите на B2B казват, че примери за минали успехи влияят на тяхното решение.

Помага и да дадете статистика не само за компанията, а и за индустрията, в която работите, като цяло. Тенденциите в бранша и завладяващите числа могат да напомнят на потребителите за проблема, на който търсят решение, и да засилят желанието им да го решат.

Дайте подробности за процесите в компанията

Друг чудесен начин да информирате читателя си за вашата компания е да обясните как работят вашите услуги. Това може да помогне за намаляване на страха и колебанията у консервативните потребители, които обичат да знаят как ще се случат нещата преди да ви предоставят имейл или да оставят данните на кредитната си карта.

Насочете читателите да предприемат действия

Крайъгълният камък на добрия маркетинг с директна реакция е, че всяка страница или публикация води нанякъде. В епоха, в която вниманието бързо се размива, всяка секунда е важна. Твърде често страницата „За нас“ е задънена улица. Ако потребителят е отделил време да ви опознае, помислете за вграждане на призив за действие някъде в нея и да го заведете към следващата стъпка. Може и в края на страницата да напомните на потребителя да се присъедини към вашия имейл списък или да осребри безплатен подарък. Ако призивът ви към действие съответства на съобщението на страницата, предприемането на това действие става следващата логична стъпка.

Ако приложите тези малки трикове на страницата си „За нас“, вие ще комуникирате по-ясно за вашата компания и ще вдъхновявате повече бъдещи клиенти да действат.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.