Софика Груп смятат, че съществува повишен интерес от страна на британски инвеститори към услугите, предлагани от български аутсорсинг компании. Мнението е на изпълнителния директор на компанията Стефан Бумов, на база впечатленията му от участието му в престижния европейски форум Call Centre & Customer Management EXPO 2012, който се проведе преди броени дни в Лондон. Според специалиста проявеният интерес трябва да бъде използван от всички компании в България.
Основните теми, които доминираха по време на конферентната част на изложението са възможностите за изнасянето на контакт център услугите в „cloud” среда, постигането на клиентска удовлетвореност при операции чрез мобилни услуги и използването на социални мрежи при управление на взаимоотношенията с клиенти. Софика Груп представи възможностите за внедряване на тези технологии в съвременните контакт центрове и влиянието им върху качеството и оптимизацията на операциите им.