Четири причини да не се отказвате от SEO активностите заради пандемията (II част)

SEO-online-marketing-Pixabay-2

С въздействието на настоящата пандемия, засягаща почти всички бизнеси по света, можете да поставите под въпрос защо е необходимо изобщо да извършвате SEO и маркетингови дейности, пише онлайн изданието business.com.

Още за SEO оптимизацията и как да постигнете 192% ръст Rеvenue чрез SEO за 5 месеца” ще можете да научите по време на eCommerce Summit 2020

По някакъв начин има смисъл да се намалят разходите за реклама, оптимизация на търсачки и други дейности, които не носят незабавно облекчение. Ако обаче разгледаме предишните кризи, можем да добием по-добра представа за най-добрите стъпки, които можем да предприемем, не просто за да преживеем тази криза, но и да растем в последствие.

От рецесиите през 2009 и 1990 г. имаме примери как бизнесът се е справил  благодарение на предприетите действия. По време на рецесията през 2009 г. Amazon не спря маркетинговите си дейности и дори въведе Kindle. Продажбите му нараснаха с 28%. Когато McDonald's спря рекламните си усилия през 1990-91 г., Taco Bell и Pizza Hut увеличиха собствения си маркетинг и взеха огромна част от пазара на храни.

Въпреки че тези кризи бяха различни от настоящата, има какви поуки да си вземем от тях. Важно е да се  съсредоточите върху това да бъдете видими с помощта на SEO стратегии. Направено правилно, SEO може да смекчи влиянието на текущата пандемия върху вашия бизнес, като ви помогне да достигнете до повече клиенти онлайн.

Вижте тук първа част на публикацията!

Видеосъдържанието е ваш приятел.

Добавянето на видео съдържание към инструментариума ви може да промени играта за бизнеса ви. Това трябва да бъде основна част от съдържанието и SEO стратегиите ви по няколко причини.

Мобилните телефони и интернет са широко достъпни и достъпни, което означава, че вашата аудитория е по-голяма от всякога.

Видеото е най-ефективният начин за консумиране на съдържание на малки мобилни екрани.

Търсачките предпочитат да дават различни видове резултати от търсенето за широки ключови думи. Можете да се класирате добре, като предлагате различен формат съдържание за едни и същи ключови думи.

Утвърден факт е, че видеоклиповете имат най-голяма ангажираност онлайн и могат да бъдат мощен начин да засилите вашата онлайн марка.

Не е необходимо да създавате сложни и скъпи видеоклипове, използвайки професионално оборудване, ако това не е възможно за вас. Днес автентичността и показването на истинско лице, което да представлява вашата марка, са много по-важни за публиката ви. Не се колебайте да използвате мобилния си телефон и да работите с инструментите, които имате, за да правите видеоклипове и да общувате с хората.

Важно е в тази връзка да се запознаете с платформи като TikTok и функции като Stories в социалните медии. Кратки, често хумористични, видеоклиповете  се харесват най-много на зрителите. Използвайте тези нови и популярни формати за вдъхновение, за да създадете свое собствено видео съдържание.

Насърчете положителните отзиви

Наред с всички останали стъпки, насърчавайте отзивите. Особено позитивните. Във времена на несигурност социалното доказателство има значение повече от всякога.

Отзивите за вашата марка или продукти в директории, Google My Business и Facebook ще ви помогнат да изградите вашия авторитет. Авторитетът на вашата марка по даден предмет представлява част от трифекта E-A-T. E-A-T означава "експертиза, авторитет и доверие" и е основна насока, която Google използва за класиране на уебсайт при търсене по ключови думи.

Така че, изградете своя авторитет и покажете социално доказателство, като помолите потребителите си да споделят опита си с вас. Изпратете автоматично имейл, след като клиентът ви направи покупка. Използвайте казуси, препоръки и съдържание в социалните медии от вашите клиенти, за да помогнете за изграждането на имиджа на вашата марка.

Съсредоточете се върху изграждането на връзки

Необходима, но също толкова предизвикателна задача за SEO, е изграждането на връзки към вашия уебсайт. Когато хората намират съдържанието ви за полезно, те се позовават на него и го линкват към свои публикации. За търсачките това е мощен показател, че съдържанието ви е ценно и уместно за определени ключови думи.

Потърсете информация и помолете съответните мениджъри и лидери на мисълта да проверят съдържанието ви и да го споделят със собствената си аудитория, ако им е интересно.

Създайте съдържание като гост блогър на други уебсайтове, за да достигнете до други аудитории и да помогнете на хората с ценна информация. Трябва да се съсредоточите върху създаването на съдържание, което се споделя. В тези критични времена създаването на ресурси, които помагат на хората да се научат как да се ориентират в новия начин на живот, е ефективен начин да получите повече читателска публика.

Още идеи за SEO и как да го използвате в своя онлайн бизнес ще можете да научите на eCommerce Summit 2020

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.